fredag 1. august 2014

Lettstrikka genser i norsk tradisjonsmønster

Feriestrikketøyet mitt er ferdig. Eg byrja på genseren lenge før ferien, men eg bestemte meg for å verte ferdig når eg hadde ferie. Varmt i vèret har det vore nesten kvar einaste dag så det har ikkje vore mykje ork til strikking. Om kvelden i teltet hadde eg og Espen ein time for oss sjølv så då strikka eg i halvmørket under eit stearinlys før det vart alt for mørkt.
Mønsteret på genseren er henta frå boka Norsk strikk. Fargane i boka er lik den som eg har. Eg har brukt Drops Nepal og pinne 6. Av erfaring så brukar tjukkegensarar å vere alt anna enn figursydde så bolen har to mindre rapportar enn oppskrifta og armane er og smalare. Det gjorde eg rett i då eg ikkje er den største kroppen i utgangspunktet.
Mjuk og god, men veldig varm så denne vert ikkje tatt fram før til vinteren. Den loar litt då garnet er ei blanding av ull og alpakka. Det er eit blandingsforhold eg likar veldig godt.
Det gjekk veldig fort å strikke denne genseren om du reknar i timar. Eg er iallefall nøgd og eg er i strikkemodus så kanskje eg snart ferdig med eit nytt plagg. Litt mindre format denne gongen.

Ingen kommentarer: