lørdag 2. august 2014

Stongfjellet 640 m.o.h.

Det var på tide å bevege seg igjen etter lengre ferie. Eg har høyrt mykje fint om Stongfjellet så eg såg fram til turen. Eg og Ann-Kristin gjekk turen på tysdag. Det var varmt og fint. Vi køyrde til Lonevåg, forbi Lobas mot Hovden. På flata på Byrkjeland var det parkering. Vi valte den bratte løypa etter anbefaling. Den andre løypa skal visst vere langdryg og ikkje noko enklare. 
Eg merka godt i beina at det var lenge sidan sist eg hadde gått. Det var som eg ikkje hadde musklar att. Men etter 20 minutt vart eg varm i kroppen og då gjekk det fint. Eg treng alltid litt oppvarming før eg kjenner at eg er i gang. På bilete er vi på toppen og skuar utover Lonevågen.
Vi ser og  ned til Gjerstad, Austbygdi og Rongve.
Om eg ikkje tek feil så ser vi Flatafjellet fremst. Kartlesing er ikkje mitt sterke felt.
Her har eg skrive navn på toppane slik eg tolkar kartet. Men du får klikke på bilete for å ta ein nærmare kikk. Eg gadd ikkje rette på det då eg oppdaga feila. Ferielat..
Turkameraten får vere mitt vitne idag. På bilete ser dokke ein gradestokk. Den viste 14 grader og det blåste i tillegg. Då vi satt i bilen på veg til fjellet målte temperaturen 23 grader så det vart litt feil påkledning på meg. Den varme dusjen då eg kom heim gjorde underverker. Ein fin tur uansett.

Ingen kommentarer: