søndag 13. desember 2009

Tapetsering

Igår byrja vi med tapetsering i stova. Espen hadde pussa litt i skøytane på fredagen for å vere klar til laurdagsdugnaden. Vi er så heldige å ha fått hjelp av onkelen til Espen, Steffen, med å tapetsere. Det er litt viktig at det vert gjort skikkeleg i eit rom som stova, og Espen har ikkje så god erfaring med akkurat det. Det ser ut til at han har lært ein del no og saman har dei til no tatt stova og kjøkkenet.
Veldig dårleg med lys no og dette er det einaste biletet eg fekk tatt av dei to. Vi var ikkje tilstades igår når bestefaren til Espen var der, men han har altså hjelpt til. Det må vere sagt. Espen og Steffen har idag byrja med loftstova som går i eitt med gangen nede.
På den vesle stunda eg fekk moglegheit til å vere i huset, malte eg litt på veggen for å teste ut fargen Blitz. Eg kom fram til at den var alt for kvit. Den var faktisk så kvit at listene vart mørkare og det synest ikkje eg er så fint. Det er bra det er mogleg å kjøpe slike små prøvebokser. Då kastar ein ikkje bort mykje pengar dersom ein har tatt feil. Det klør i fingrane etter å halde på i huset, men nokon må passe borna og. Til nyttår kjem alle besteforeldra samstundes så då får eg nok sjansen til å gjere litt eg og.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du store tid, her går det unna, må ej sei!! Kjekt at det går framover og tida blir kortare til dokke fe flytte inn.
Håpe veiret og alle andre forhold blir optimale heile eigeninnsatsperioda slik at alt kan gjerast som planlagt.
Skulle gjerne vore der!!! Klemz. Lene.

perler på en snor sa...

Hehei:)
Ser at det går unna med dere og.
Min mann hloder på å legge gulv nå. Stuen og kjøkkenet har vi malt to strøk med fargen" refleksjon" fra Jotun. Vi kommer nok til å la den fargen gå igjen i hele huset.
Vi har funnet en tapet som vi skal ha på en vegg på stua.
Jeg hadde lyst å ha tapet på en vegg på barnerommene og, men jeg tror vi venter med det. -Det er sånn som går fint an å ta igjen.

På barnerommene kommer jeg sikkert til å bruke "releksjon" på to av veggene og kanskje bryte med en annen farge på de to andre veggene. Jentene har valgt seg ut en farge hver. Rosa, blå og brun til Madelen -hun har ikke valgt selv da....)
Men det blir lyyyse nyanser altså!:)