søndag 17. mars 2013

Uteboda er ferdig!

Samarbeid og byggesett gjekk hand i hand denne gongen og det tok ikkje lange tida før uteboda var ferdig. Espen og Steffen har jobba godt siste dagane og no har vi altså eit lite hus som rommar verktøy, syklar, sag og anna. 
Pompel og Pilt. Dei jobbar godt ilag og er like nøyen på korleis ting skal gjerast. Impulsive er dei kanskje ikkje, alt er godt gjennomtenkt. Gjerne mange gongar.
Vi har byrja å setje ting inn. Alt skal ut att seinare, sjølvsagt. Eg har ikkje for vane å la boder stå urørt over tid. Vi treng hyller og boda skal malast. Den skal verte raud med kvite lister og dører.
Vi har flytta ting ut av garasja. Den eine delen rommar "kvitebilen" eller "Jolly Roger" om du vil. Ungane har sett litt for mykje barne-tv og har kalt opp bilane våre etter sjørøverskutene på Jake og Sjørøverene. "Sølvbilen" og "Bucky" kallar dei stasjonsvogna. Espen kallar den limousinen. Kjært barn har mange navn. Uansett, no rotar eg meg ut på viddene. Det skal støypast golv her, deretter skal portane settast i. Etter at dette er gjort vil alt få sin faste plass enten i garasja eller i uteboda.
Ikkje mykje idyll og harmoni rundt oss. Stigar, plater og boss kjenneteikner området vårt stort sett alltid. Vi har takshingel ståandes i gangen i påvente av tørt vèr. Den skal på taket på uteboda, men boda er tett så det hastar ikkje sjølv om takshingel er vel ikkje noko ønskeleg møbel i gangen.
Emil kosar seg med siste snøen. Vi hadde eit lite snøfall igår som resulterte i ei borg. Resten av snøen er vekke og forhåpentlegvis forsvinn denne og. Vi har så mykje arbeid framfor oss i år. Eg sukkar berre eg ser på desse bileta. Både garasje og utebod skal malast raud samt gjerast ferdig slik som eg nevnte over. Huset skal malast eit strøk, meir plen og helst legge eit lag med singel utanfor huset. Godt vi ikkje har bestilt tur til Syden. Midt i alt kaoset såg eg dei første snøklokkene i bedet idag. Masse arbeid, men endå meir glede!

1 kommentar:

SongCai1000 sa...

Den ser både fin og praktisk ut. Det er koselig å bygge eget hjem, selv om det kan være mye jobb :)