mandag 28. september 2009

Eplesylteproduksjon

Av epla vi plukka i går laga vi idag eplesylte. Mesteparten har vi ikkje har gjort noko med, men ei lita byrjing var det iallefall med 1,5 kilo. Epla er kjempegode og dei går ned på høgkant hjå fleire av oss, men det er uansett ikkje bra å ete for mange om gongen.
Av 1.5 kilo vart det fire glas med sylte. Eg et ikkje sylte, men mamma er avhengig av å ete sylte på skiva kvar dag så det vert nok ete opp av ho.
Det er ganske enkelt å lage og her er oppskrifta:

1 1/2 kg syrlege epler

4 dl vatn

1 kg sukker

1 ss sitronsyre

Skrell epla og fjern kjernehusa. Skjær dei i tynne båtar. Kok epla og vatn under lokk i 15 minutt. Tilsett sukkeret og kok i 5 minutt. Visp kraftig slik at eplebitane mosast. Hell over på varme og grundig reingjorde glas. Skru på lokk. Oppbevarast kjøleg.

2 kommentarer:

Anka sa...

Åååå som jeg ønsker meg gammle, krokete epletrær i hagen:) Dette så nydelig ut:) Ha en fin, fin uke:)

Det lille røde huset sa...

Hei! La merke til kommentaren din inne på Ninas gale verden i går fordi jeg bet meg merke i at du blogger av samme grunn som meg; for å ha det nesten som en dagbok som jeg deler mest med venner og slektninger som jeg vet via andre medier følger bloggen min. Jeg har scrollet litt nedover siden din og synes den ser spennende ut! Og de ideene til baderom-innredning likte jeg svær godt!
Nå er klokka passert midnatt og jeg må kryper til køys.
Vennlig hilsen Marianne