søndag 13. mai 2012

Vel gjennomført sykkelarrangement

Det har vore travelt dei siste dagane, særskilt for Espen, då han har vore med å arrangert sykkelløpet Osterøy Rundt. Det er andre året han og nokre andre arrangerer løpet, og det har til no vore vellukka kvar gong. Osterøy Rundt er ei løype på 72 km som består av opp og nedoverbakkar. Ei krevande løype som tek 3-5 timar. Eg har gjort mitt bidrag som frivilleg med bildemontasje med musikk som vart framført på festen vi hadde om kvelden. Vi hadde folk med kamera fleire stadar i løypa som hjalp meg å gjere montasjen variert og fin.
Her er Espen på toppen av første stigning. Mange frivillege stiller opp og hjelp til for at arrangementet skal fungere, og arrangørane har til og med fått eige kamerateam som filmar gjennom løpet. Filmen vert vist på festen om kvelden. Dei har med andre ord kort tid på seg til å lage ferdig ein film og det er imponerande kva dei får til på så kort tid.
Både våre ungar og fleire andre sine born stilte opp med plakatar, flagg eller hjalp til på drikkestasjonane og i målområdet. Ungane set stor pris på dette og det er artig å heie fram syklistane.
Ein av drikkestasjonane. Espen er bakerst i bilete med raud jakke. Det var to stasjonar kor det var mogleg å få vatn, banan og sjokolade. Nokre tok seg god tid medan andre suste avgårde. Litt ulikt ambisjonsnivå på dei enkelte, men tanken er at det viktigaste er ikkje å vinne, men å delta.
Etter at alle kom i mål vart det tatt lagbilete av deltakarane. Vi var heldige med vèret denne dagen med tanke på regnet og vinden som herjar ute no. Det var ein kjekk, men hektisk dag for oss som hjalp til. I målområdet vart det grilla pølser, delt ut brus og ete bollar. Med frivillege og lokale sponsorar vart dagen både familievennleg og ei kjekk oppleving for alle.


I og med det har vore så travelt dei siste dagane har eg ikkje fått feira at bloggen er 5 år denne månaden og besøkstalet er passert 100 000. Det vil kome ein bloggkonkurranse som ikkje lenge, så følg med!

2 kommentarer:

Fjordlykke sa...

Gratulerer med 5-års jubileum! En koselig blogg du har! Flinke syklister. Det hørtes ut som en tung tur, bra de hadde godværet!

Ønsker deg en fin ny uke!
Klem:)

Bakketun sa...

Gratulerer med 5 års jubileum! Soverommet ble kjempefint!

Takk for kommentar hos meg :)
Jeg har kommunen så langt oppi halsen at jeg får fnatt. Vi vurderer å gå til avisen, men vi får se hva konsulenten vår sier etter å ha sett på saken når han kommer hjem fra ferie i dag. I nærmeste fremtid får jeg bare puste dypt inn og ut ;)

Klem, Christel