søndag 28. juni 2009

Vi kosar oss dagen lang

Dette er jo ein blogg for små og store kvardagshendingar. Då er det ekstra kjekt at solfylte innlegg kjem på rekke og rad. Vi har hatt ei fantastisk helg, og det har skjedd noko heile tida. Det likar eg. Idag har det vore litt roligare enn igår, men det har vore så fint å berre slappe av. Malin og Espen vert begge trøytte av mykje sol, og vi har vore litt inne når sola har steikt som verst. Når Malin fekk sove litt ekstra lenge midt på dagen, var ho klar for ein liten tur til Brakvatnet.
Drikke er viktig når det er varmt, og det er stas å drikke av sugerøyr. Malin er så artig med capsen sin, ho nektar å ta den av når ho er inne.
Pappa og Malin nyt det fine vèret og den vakre naturen.
Malin likte ikkje så godt å gå i sanden fordi den var grov og delvis av knuste skjel. Ikkje skulle ho bade heller, men vi fekk no vassa litt i kanten. Grave i sanden gjorde ho ei lita stund, men idag ville ho for det meste sitte på land og kose seg. Ho vert fort sliten, men når vi kom heim i skuggen var det full fart igjen. No kjem ei ny veke og vi håpar på like fine ettermiddagar framover som vi har hatt dei siste dagane.

4 kommentarer:

Husdraumen/Anita sa...

Hei! Og takk for hyggelig hilsen på bloggen min:)

Så mange flotte badebilder du har her, ser at du akkurat har kjøpt deg nytt kamera. Det har jeg også virkelig lyst på! *Ønske ønske*

Gleder meg til å se mer av husbygging hos deg!

Smil fra Anita

Jonna sa...

Så fine bilder :)
Ser det går mye i det samme hos deg som hos meg- bare barn og bading.
Stas!

Elisabeth sa...

Så hyggelig at du tok deg tid til å stikke innom bloggen min. Det er mange som blogger mindre sommerstid, meg inkludert, så da synker antall lesere.
Fotoprogrammet heter PhotoScape og lastes ned gratis fra nettet. Det er veldig enkelt å bruke, så lykke til!

Anka sa...

Hei. Det kan fort bli veldig varmt for de små... Håper hun trives i varmen. Koselig med strand tur. Vi har ingen strand runft oss men mange små vann (fersk vann). Badet gubben og hunden i går, hehe. Var ikke helt i badehumøret selv. Men det kommer:-) Kos dere