onsdag 9. februar 2011

Gardiner på loftstova

Gardiner er alltid vanskeleg, men denne gongen visste eg veldig fort kva gardiner eg ville ha. Problemet denne gongen er om eg treng to lengder til. Eg er redd det vert for lite lys dersom fleire gardiner hengast opp samstundes som at eg redd det vert nakent berre slik som det er no.
Det er først i det siste vi har vorte flinkare til å bruke loftstova. Den er diverre lett å verte kvileplass for rot og klede. Tv-benken hadde vi først nede, men etter ei lang historie IKEA-handling måtte vi skifte tv-benk og hyllesystem nede og denne vart forflytta opp. Sofaen er eit kapittel for seg sjølv og tåler ikkje dagens lys. Gyselig fløyelsgrønn overtatt av ein mann på over 90 år. Godt vi har tepper. Bordet er eit furubord frå OL i Lillehammer-tida og treng seg eit malingsstrøk. Alt som er for godt til å kaste, men som ikkje er så fint, flyttar vi opp.
Teppet på golvet har vi kjøpt på Home&Cottage og eg likar det veldig godt. Gardinene er IKEA og er i linblått. Diverre viser ikkje det så godt er.
Putene er så søte. Lyseblå med kvite prikkar frå Ib Laursen. Kjøpt i Danmark på salg. Denne stova er ikkje akkurat fargerik. Eg endar alltid opp med å ha det så lyst og fargane er mest sarte og duse pastellar. Eigentleg likar eg masse fargar og elskar å lese om andre som har huset sitt fullt i fargar og mønster. Merkeleg.... Men kva synest du, fleire gardiner eller slik som det er?

6 kommentarer:

Pia sa...

Nå er jo ikke jeg en interiørekspert, og absolutt ikke en du bør få tips fra, sånn innredningsmessig...Jeg synes nok først at det så litt nakent ut, men samtidig vil de mørke gardinene ta en del lys, ja. Du kunne jo lånt med deg to lengder til, hengt opp, tatt bilde, og sammenligna?

Bakketun sa...

Hva med å dele gardinene i to på langs? Da får du 4 litt smalere gardiner isteden for 2 brede. Det har jeg gjort på hytta for det ikke skulla ta for mye lys.

Klem, Christel

Unknown sa...

JEg hadde sett om det var råd å lage liftgardiner til de andre vinduene/døra - må innrømme at jeg er svak for den løsningen ;) Evt kan du bare kjøpe noe lekkert å ha i vinduene som har litt av den samme fargen i seg?

Torill sa...

Har sett bileta frå ein annan pc som har sterkare lys, gardinene er virkelig ikkje så mørke...

Unknown sa...

takk for tilbakemelding! JEg har sett på denne tapeten: http://www.kleurmijninterieur.nl/webwinkel/index.php?c=336&p=7281&lan=en&nm=pip_brocante

Det eneste som er leit er prisen.....2100 kroner for å tapetsere en stolpe. To ting som sier meg at det er uaktuelt.....

Frøken Fosse sa...

Kanskje du kunne trukket gardinstangen helt inn mot veggen, og hatt gardinene slik at de dekket veggen, og ikke vinduet? Jeg ville hatt mer gardiner, også på veggfeltet imellom vinduene og døren, men det er nå bare meg. Fin farge og strukur på gardinene, flink som velger farger og ikke bare hvitt, hvitt, hvitt! Er du forresten med i hagelaget? Jeg blir gjerne med! :-)

AC

(Vi har forøvrig verken møbler eller gardiner i loftsstuen enda...)