fredag 13. august 2010

Litt tid til scrapping

Etter to månadar med "sommar" tok eg fram scrappeånda igjen og har no byrja på fleire sider på ein gong. Eg var på scrappetreff igår og det hjalp på motivasjonen. Her er den første LO'en.

Motivet idag var frå dagen etter Emil vart fødd. Eg kom heim frå sjukehuset og heime hjå oldefar venta Malin, oldefar og farmor. Vi var veldig spente på korleis Malin reagerte på den vesle babyen. Det gjekk veldig fint, men sjølvsagt hadde ho mange kjensler og det kom både tårer og latter denne dagen.

2 kommentarer:

Christina Mari sa...

Åh,så flink du er. Den var kjempe fin.
Ha en vidre fin fredag.
Klem Christina

Marit sa...

....god lørdagsmorgen og takk for hygelig hilsen inne hos meg!

Ja, hva er det med meg og sykler? Ikke lett å svare på! Jeg kan nok ikke skilte med fem sykler som din samboer, men jeg har da to!( og ønsker meg stadig flere) Kikker du over dammen, til Danmark, er det så utrolig mange fine...eller Nederland! Elegante, store, skinnende sykler med flotte kurver.....drøm,drøm...... Sykkel er lisom litt romantisk.....også får jeg litt god samvittighet når jeg lar bilen stå!!

Nettbutikken min har sin egen vare- sykkel fra Christiania Bikes, en slik med kasse på......supert å putte ting oppi!!Den skaper i allefall masse oppmerksomhet!!

Jeg vil gjerne følge deg jeg og.....legger meg på hjul!! Ha-ha!

God helg!