lørdag 14. august 2010

Jul heile året

Å scrappe julemotiv er ikkje enkelt. Derfor er det jul heile året i scrappemappa mi fordi eg aldri klarer å avgjere kva ark eg skal nytte. Det er utruleg mykje fargar og detaljar på bileta frå jul og derfor kan det vere greit med eit litt dempa mønsterark synest eg. Eg likar ikkje å overause arka med pynt då mønsterarka er så vakre i seg sjølv,men det er nok mykje som kunne ha gjort det finare om eg hadde den rette pynten, men pytt...
Eg kunne tenke meg litt finare handskrift. Skrifta på mønsterarket er av den gamle typen og så har du mi som er hompete og ujamn. Motivet er frå julafta ifjor kor Malin fekk kjøkken hjå oss samt kjøkkenutstyr og teservise. Stor suksess!

3 kommentarer:

Kathrine sa...

Da var det lenge sidne jeg har lest bloggene dine!! Så flott dere får det - og så deilig få rydda på loftet!!! Her skulle det også ha vært shinet litt - men, men-..... hihi!! Kos deg videre med sommer!!

Pia sa...

Du har jo fin håndskrift! Har du sett min?! Før turte jeg ikke å skrive på LOene mine, følte at jeg "ødela" dem med min stygge håndskrift. Men nå føler jeg at håndskrifta er med på å gjøre sidene mer personlige. Og så er dte jo enkelt å skrible ned noe. Bedre med litt tekst enn uten!

Anonym sa...

Hi buddy, your blog' s aim is square and clean and i like it. Your blog posts are superb. Please board them coming. Greets!!!
[IMG]http://www.sedonarapidweightloss.com/weightloss-diet/34/b/happy.gif[/IMG]