søndag 18. mai 2014

Spreke kollegaer på tur

Sidan eg har hatt skikkeleg bloggtørke så vert det nokre historiske tilbakeblikk framover. Eg har og har hatt problemer med å overføre bileter frå mobilen til pcen. Å overføre eitt og eitt bilete med bluetooth når ein tek ørten bileter kvar dag gjer alt veldig vanskeleg, men eg håpar eg løyser problemet snart. Det har fungert før med rask overføring av bileter så eg skjønar ikkje heilt kva som har skjedd.

Eg byrja så friskt ifjor med å ha ambisiøse mål om å samle fjelltoppar. Det har ikkje vore så mange turar, men det skal eg gjere noko med. Ein tur eg vil vise dokke er då eg og sju andre kollega samt ein stykk hund tok turen på ein lokal knaus ein mandagskveld.
Eg trur ostringane reknar Hallandskletten som eit fjell så eg legg innlegget under "fjelltur". Ein rask, enkel og fin tur for alle typar folkeslag :-) Eg har vel vist denne turen på bloggen før. For dei som måtte lure så er det ei flott utsikt mot Hauge og Valestrand.

No er det heilt sikkert nokon som seier "å gud du kan ikkje vise dette bilete, eg ser ikkje ut!" Men nei, du som tenker dette tek feil. Alle er like flotte. Eg håpar på fleire slike turar, det gjer underverker for kropp og sjel.

Ingen kommentarer: