lørdag 17. mai 2014

Årets 17.mai-feiring på Valestrand

Plutseleg var eg tilbake på bloggen. Det har gått vinter og vår, men idag på 17.mai eg gjenoppstår. Vi har hatt ei flott feiring her på Valestrand idag. Det er alltid kjekt å feire 17.mai i denne bygda. Det er ei samlande og tradisjonsrik markering kor alle er inkludert. Ekstra kjekt er det med 200 års-markering og fint vèr.
Tradisjonen tru er det tog ifrå skulen, rundt Valestrandvatnet og opp bakkane mot Bullahuset kor det er tale til bygda og musikkinnslag. Toget var veldig langt i år. Det kan ha noko med at det har vore skulesamanslåing her på øya og fleire born i toget som går på Valestrand skule enn før. Veldig kjekt iallefall.
Emil var ganske sliten medan vi høyrde på talen. Det er godt å ha ei skulder å kvile på. Talen var forresten veldig bra. Om du no har gidda å lese bloggen min Hjalti, så ta til deg mine ord :-)
Folkemusikktonar er vel ganske så passande når ein står på balkongen til sjølvaste Ole Bull. Iallefall etterkomaren til Ole Bull. Ole Bull er jo daud for lenge sidan. Kletten Hill er ei gruppe med flinke folkemusikarar ifrå Osterøy som spelar flott musikk det er umogleg å stille til. Eg håpar dei møter opp fleire gongar for ikkje har eg sett så mange folk stå så lenge for å høyre på før. Vanlegvis har folk byrja å gå lenge før programmet er ferdig.
Fotografen hadde ikkje bunad så då vart det oss som fekk vere med på 17.mai-bilete for 2014. Dette bilete vart teken då vi kom heim frå ein lang dag med feiring så det er godt gjort at vi ser så bra ut som vi gjer. Ein fin familie om eg må vere ærlig. Særskilt småtrolla, dei sjarmerer iallefall meg.
Slik ser ei tradisjonell 17.mai-feiring ut på Valestrand. Leikar, mat, drikke, is og mykje folk. Velkommen skal du vere neste år.

Ingen kommentarer: