tirsdag 28. mai 2013

Oransjerevolusjonen

Vi har ufatteleg mykje hage som skal stellast og vi har så vidt starta. Det er mykje skråning som er vanskeleg å beplante og halde vedlike, men om eg byrjar i ein ende må eg vel verte ferdig om nokre år. Sørsida har den beste utsikta, mykje sol og det er lunt heile dagen. Vi har lite vind grunna all skogen som er rundt oss og det er stort sett ein fordel.
Raud, oransje og gul er dei fargane eg til no ikkje har planta i hagen. Det er ikkje mine favorittfargar kan du seie, men så lenge det er i hagen er alt fint. Eg likar løvetann til og med. Over har eg sådd dill, ringblome og raud kornvalmue. Eg har latt stormarikåpa få stå då eg luka. Ein skal ikkje kimse av ugras.
Den eine nye stauden eg har kjøpt ser heilt fantastisk ut. Calynopsis heiter den, eller tøffelblomst om du vil.
Nellikrot. Geum bonsii 'cooky'. Kven huskar slike navn...
 Min følgesven. Den sprer seg villig og det er bra når eg skal ha mykje bed. Smågullkorg heiter den.
Bedet sett frå ein anna vinkel. Mykje ugras rundt, men det får vi ignorere. Du kan så vidt skimte plommetreet eg planta igår. Den skal stå inntil skråninga både for å dempe den veldig bratte og ustelte skråninga  og fordi det er sørvendt. Plommesorten heiter Opal og er sjølvbestøvande. Det er ein av dei mest kjente plommesortane vi har i Noreg.
Kantsteinane i bedet er midlertidig. Det er dei steinane eg fann medan eg luka. Espen skal skifte dei ut seier han, men det hastar ikkje. Det er visst på tide å slå graset ser eg....

3 kommentarer:

Kathrine sa...

JEg er så misunnelig på dine grønne fingre!
Deilig å ha den evnen :) Flott blir det!

Fru Andersen sa...

Så flink du er, jeg hadde blitt svett og mistet nattesøvnen av så mange bed. Her planter jeg i et par krukker på altanen, klipper plenen med (u)jevne mellomrom og lar ellers hagen seile sin egen sjø.

Ser at dere hadde en fin 17.mai, ekstra kjekt med slike dager når barna er små.

Linket til bloggen din inne hos meg i dag, har tenkt på det lenge og fikk endelig gjort det.

Klem!

PS: Fulgte rådet ditt om å ta meg en tur ut, et hjalp en stund, men nå er jeg i gang med nye prosjekter ;-)

siri ore elle sa...

Hei på deg!!
Vi holder også på med hage....Hagen vår hadde ikke fått stell på sikkert 30 år da vi flyttet inn for snart to år siden...nå er vi i gang og skifter mellom å være optimister og pessimister daglig, det er bare så mye jobb...Akkurat nå er det nedsaging av gamle vekster/busker/trær som vi holder på med, 15 tilhengerlass har vi kjørt bort og nå begynner vi å ane den hagen som engang var der...Bed og fine murer dukker opp, ble minnet på det da jeg så dine bed :-)))
Lykke til med din hage!! Hjelper godt å ha grønne fingre:-) noe jeg dessverre ikke har...
Ha en fin ettermiddag!!!
Siri