mandag 27. mai 2013

Bedet i svingen

Å vere hageentusiast er veldig nerdete. Alle planter har navn som er umogleg å uttale og det er så mange variantar at ein aldri kan få komplett samling av ein sort. I mine bed er det veldig mykje forskjellig. Eg har kjøpt stauder, roser og busker utifrå farge, blometid og høgde. Bladformer, kalde og varme fargar og alt det der har eg ikkje tenkt på. 
Mitt nye bed i svingen er rosa og kvitt. Bedet har ikkje fått navn enno. Tidlegare har eg kalla beda mine for prinsessebedet (rosa), teltplassen (lilla) og lagunen (blå). Grunnen til det er eigentleg ingen. Synest det berre var kjekt. Eg har planta alt mogleg her og det er ikkje system eller tanke om noko. Eg tenkte eg skulle sjå korleis desse staudene arta seg iløpet av ein sesong og så får eg heller ommøblere og flytte neste år.
Eg likar å ha ein viss peiling på kva eg har i bedet og har brukt den gode, gamle paint til å hjelpe meg med det. Det finnast sikkert kulare måtar å gjere det på, men dette er godt nok for meg.
Bedet sett frå ein annan vinkel. Blodripsa har ikkje kome med i bilete. Den står litt lenger bort, den vert etterkvart stor så den må ha litt plass rundt seg. Det er mogleg eg klipp den slik at den aldri får vekse seg kjempestor, nokon som har gjort det?
Søtkirsebær 'sunburst' i kveldssol. Luktar godt og har forhåpentlegvis nokre gode bær til oss etterkvart. Eg vart tipsa om å henge ned greinene for å få meir frukt, så då må vi få gjort det. Har både epletre og plommetre som vi sikkert kan gjere det same med.
Fjelltjæreblom 'lely' står i blomst no.
Kvit forglemmegei om eg ikkje tek feil. Sto ikkje noko på potta då eg kjøpte den.

Kjekt med slike innlegg som dette for eg ser tilbake på det både seinare i sesongen for å sjå kor det har vekse og eg ser på det neste år for å sjå om alt har overlevd. Mitt eige planteleksikon :-)

Ingen kommentarer: