fredag 17. mai 2013

17.mai i år igjen

Ungane har gleda seg til denne dagen i eit par veker no. Det er så kjekt å sjå borna ha slik ekte glede over noko eg sjølv har tatt for gitt ganske lenge. 17.mai for meg har ikkje vore det heilt store. Eg huksar ikkje noko frå den tida eg var heilt liten, men då eg var 8-13 år spela eg i korps og hadde ikkje tid til anna enn speling. Seinare var ikkje 17.mai stas lenger. Inntil eg fekk born og eg flytta til Valestrand.
I år er vi med å arrangerer 17.mai. Det er kvar sin gong 6.kvart år. Då kjem det ikkje som ei bombe og ein må berre tilpasse seg deretter. Obligatorisk er å lage kake for salg. Eg laga ei klassisk bløtkake med 17.mai-inspirert pynt.
I år fekk eg ikkje tatt noko fint bilete. Det vart med dette eine. Eg var aleine med borna og mykje skulle gjerast før vi gjekk. Espen måtte førebu 17.mai-fest om nokon lurte på kor han var.
Malin er flink å stille opp på bilete. Ho er særs stolt over 17.mai-kjolen sin som ho seier og ho kunne ikkje tenke seg å ha på seg noko anna.
Emil er umogleg å ta bilete av. Derfor vart det ikkje gruppebilete. Her smilar han iallefall. I år har han fått låne ein ekte bunad frå Osterøy/Nordhordaland. Så fin gut!
Sjølv om det ikkje var eit ekte tog (lokomotiv) så var det kjekt likevel å gå i tog. Han gjekk heile vegen og forundra seg nok over mykje idag.
Anna satt (les stabla) i vogna. Ute har det vore 20 grader idag. Plutseleg var det sommar.
Malin fekk bere den nylaga fana til barnehagen. Stas!
Emil er på veg ut  av bilete.
Ein sliten gut etter ein hendelsesrik dag. Det har vore leikar, kaker og is på skulen. Mange premiar i sekken på veg heim. Det er kjekt å vere med på dette arrangementet for det er stor oppslutning om det i bygda og ein treff masse kjente folk.
Litt for stor kjole, delvis uten knappar og med jordbærsmoothie ut over heile eine arma. Men like blid! Det vert 17.mai uansett og det er så kjekt å sette stas på landet vårt på denne måten. Eg tenker på alle som gjer det fint rundt huset sitt, kjøper inn sommarblomar og brukar tid på å pusse sølv og stryke skjorter. Nokon lagar til og med fest for andre denne dagen. Neste år feirar vi 200 år med eiga grunnlov, det vil vi nok merke.

Gratulerer med dagen og ha ein flott 17.mai vidare.

2 kommentarer:

Ann-Kristin sa...

Eg er så imponert over Malin si flette... Håper eg får det like godt til når berre håret til Sara veks litt til...

Torill sa...

Takk! Øving gjer meister. Men You Tube er også god hjelp :-)