tirsdag 13. juli 2010

Smoothiekos

Eg har fått dilla på smoothies og har i fleire veker laga ulike sortar med same grunnoppskrift. Eg tenkte eg skulle dele den med dokke slik at fleire kan få like stor glede av det som oss. Smoothie er perfekt til den som ønskjer å slutte med godteri om kvelden. Ein smoothie gjer ein mett og sunn.
.
Basisoppskrift pr person: 1/2 banan, 100 gram frosne bær/frukt, 1 dl fruktjuice og 1 dl youghurt. Eg brukar å ha same sort bær i alle ingrediensane, som til dømes skogsbærsmoothie kor eg brukar frosne skogsbær, skogsbærjuice og skogsbæryoughurt.
Bringebærsmoothie gjer ein glad. Malin elskar smoothie med sugerør eller "sugebor" som ho kallar det. Bringebærsmoothien er ein av mine favorittar. Eg brukar bringebær, juice med bringebær i og bringebær Biola.
Her leikar vi kafé. Tropisk smoothie er også godt. Då brukar du smoothieblanding frå frysedisken som innheld banan, mango og ananas. Så tek du ananasjuice og melonyoughurt i tillegg til banan som er fast ingrediens i alle oppskrifter.
Og så litt bileter til pappa som er heime utan oss. Emil har vorte eit fantom på golvet og ting i golvhøgde står ikkje lenger trygt. Han er rask på labben så vi må passe på. Her er det leidningar, stikkontakter, stereoanlegg, planter og gyngestolar som truar freden i heimen.
Malin har vore til frisør idag og fått farge i håret. Det var stor stas. På dette bilete har mormor leita fram keyboardet frå "gamle dagar".

1 kommentar:

FONTY sa...

so cute ^^!
wonderful pupil.