søndag 23. mai 2010

Trollfest foreviga på papir

Kl er åtte om morgonen og eg har vore oppe i tre timar allereie. Idag er eg så trøytt at eg veit ikkje kvar eg skal legge hovudet mitt. Det er diverre heilt vanleg å vakne kl 05, ja faktisk har dette skjedd bortimot kvar dag sidan påske. Emil har for vane og vere klar for dagen på denne tida. Eg forsøker mitt beste å legge han inntil meg, synge, amme og kose, men han ligg berre og skralar og sprellar. Og gjett kven som vaknar då? Jau, Malin sjølvsagt. Og då er det ikkje nokon veg tilbake og dagen har byrja for alvor. Slik er det altså hjå oss og det var dagens utblåsing. Over til noko kjekt:
Eg fekk det for meg at eg skal byrje og scrappe litt igjen. Utstyret krever så mykje plass at eg kan ikkje gjere det heile tida, men eg har nettopp bestilt ein del utstyr på nettet (her er det langt til næraste scrappebutikk) og då klør det i fingrane til å bruke det.

Eg har scrappa trollfesten i barnehagen og nytta eit mønsterark som eg har brukt begge sider av, to kartongar, blonder og trykt ut bokstavar og ballongar. Heilt enkelt altså, men det synest eg er finast når mønsterarka er så dominerande.

Ingen kommentarer: