lørdag 8. mai 2010

Terrassebygging dag 1 og planting av epletre

Tidleg opp som vanleg, men denne gongen starta den med at vi lempa boss i varebil. Espen og Jostein køyrde avgårde til BIR og måtte ut med 750 kr (!) for å kvitte seg med dette. Eit ran, spør du meg. Ikkje er vi ferdig med bosstømminga heller. Vidare satte Espen og Jostein igang med terrassen. Eg derimot har passa ungar der den eine ikkje kan vere ute og den andre berre MÅ ut. Nyte sola, våren, fuglesong osv har eg ikkje hatt tid til, men følgande har vi altså gjort idag:
Det er deilig å sitte på trapp, berre sitte der rett opp og ned... Treng ein nokre sekund pause, er kjeks ei god løysing.
Når ein må velje mellom å vere ute eller inne i så fint vèr, vel ein sjølvsagt sola og den blå himmelen. Ein liten kosekrok som skygga for sola vart løysinga slik at Emil kunne vere ute. Malin koste seg også her sjølv om det lett vert litt kaotisk med kos på ein kvadratmeter.
Emil er så snill og grei, han ligg der og leikar seg, smilar når du ser på han og klagar veldig lite. Han er så god. Måtte det vare...
Ramma til terrassa er klar og søyleskoa er festa. Espen har laga ei ramme rundt kvar av dei og støypt i. Bjelkelag og terrassebord ventar i morgon. Må tilføye at Steffen har hjulpe oss idag og.
Flagget vart tatt fram på frigjeringsdagen. No når bjørka har byrja og springe ut, er det norske flagget så flott og sjå på. I same rennet viser eg dokke hagen rundt huset, eller hage og hage.. Lat oss seie forma på utearealet. Førebels er det berre jord.
Kanskje vanskeleg og sjå men det nederste bilete har eg laga to raude piler som viser epletrea eg har planta idag; Aroma og Prins. Eg har inndelt hagen i fleire "seksjonar", og eg har ein plan med dette området som eg sikkert fortel om ein annan gong når vi/eg er sikker på kva som vert her. Styringshuset til Biovacen er så stygg og prangande. Den skal vi kamuflere med ein tuja eller liknade iløpet av sommaren. Fattar ikkje at dei måtte montere den så høgt, den er berre så stygg! I skråningane må vi finne på noko som ikkje er lukekrevjande sidan dei er så bratte. Skråninga langs vegen tenkte vi å fylle med surjordsplanter og ha bark på. Dei andre kan vi kanskje legge ein duk på og plante noko som kryp utover. Kanskje du har ein idé til dette?

1 kommentar:

Kathrine sa...

oi oi oi her skjer det jaggu meg ting - raskt!! Dere får joe nf antastisk flott hage her ser jeg, og når de tkommer til slike skråninger er jo alltid krypfuru både enkelt og pent nok, det samme med rodhodendron :)