mandag 25. mai 2009

Liv i gamle stover og loppemarknad

Trass i at eg er sjuk og full i forkjøling, måtte eg delta på den årlege "Liv i gamle stover" på Osterøy museum som var igår. Museumsdørene var opne for store og små, og alle fekk moglegheit til å sjå seg om i gamle hus og kike på utstillingar. Det var også demonstrasjon av ulike strikketeknikkar og pilefletting. For dei minste var det mogleg å få ri og klappe hest, samt oppleve høner og sauer. Det var også salg av mat, konsert og foredrag av ulik sort.
Eg hadde sett fram til denne dagen, men eg var vel litt naiv som ikkje heilt hadde tenkt på at vi har ei lita jente som krever sitt. Ho spring rundt og vil alt mogleg, og vi har meir enn nok med å halde styr på henne. Dei gamle museumsgjenstandane er ikkje noko for små hender så eg måtte halde meg vekk frå ustillingane. Eg har heldigvis vore på museumet før, og har vist dokke det meste av museumet på bloggen ifjor, men Espen (som er her ifrå!!) hadde ikkje vore her. Så vi skal ta oss ein tur ein annan gong når det er mindre folk og det moglegheit for guiding.

Etterpå reiste vi på ein lokal skule på loppemarknad. Eg er vant med loppemarknad i Bergen kor folk står ein time i kø for å sleppe inn når klokka akkurat er 10. Folk spring til borda for å sikre seg eventuelle kupp. Det er ofte mykje å velge i og masse fint å kjøpe. Slik var det ikkje her. Loppemarknaden opna 14, men vi kom eit kvarter før og det sto kun nokre få bilar utanfor. Dørene var allereie opna så det var berre til å byrje å handle. Alt var ferdigprisa og du gjekk til ei eiga kasse for å betale. Utvalget var for det meste pyntegjenstandar frå 80-90 talet, tinn, tre, servise og ikkje minst kruser. Klede også sjølvsagt og sko. Nesten ikkje bøker og det var heilt fråværande av kjøkkenutsyr. Eg brukte 15 kroner der, det er ny bunnrekord for meg. Eg kjøpte den emaljekoppen dokke ser over som hadde stempel frå ein emaljefabrikk i Danmark. Og ein englelysestake frå Vila Collection som eg skal gi vekk. Eg slo meg laus og kjøpte to sjokoladekakestykker for å bruke noko av tikroningane eg hadde spart til denne dagen. Eg ler litt når eg tenker på alle forventingane eg har til ting. Det er ikkje alltid det er slik ein er vant med...

Ingen kommentarer: