tirsdag 26. mai 2009

Badenymfe

Det er lenge sidan eg har vore på nokon scrappebutikk. Det er denne layouten eit bevis på. Eg har tatt det eg har, og prøvd å få det til å passe saman med overskrifta som eg trykte ut for snart eit år sidan på Papirglede på Sotra. Det er langt til næraste scrappebutikk, men eg trur at det er på høg tid no. Sjølvsagt har eg ein del papir, men det er viktig at papiret og bileta passar samen. Eg hadde ein tendens i byrjinga til å kjøpe papir utan å vite kva eg skulle bruke det til.
Bileta er tatt i sommar. Det er ikkje ofte Malin har likt å bade så dette er eit blinkskudd kan du seie. Ho hyler kvar gong vi dusjar eller badar henne, men vi håpar at sommaren skal gi litt badeglede igjen. Bassenget var iallefall ein suksess ifjor. Layouten er ikkje heilt ferdig. Eg skal skrive nokre ord under bileta, må berre tenke litt på korleis eg skal ha det først.

2 kommentarer:

Marie sa...

Eg synest kortet er nydeleg eg :)

Anka sa...

Sååå koselig kort! Fine farger og ikke minst nydelig bilde:) Kos fra meg