mandag 6. april 2015

Silkemjuk gensar i mønster frå Sandnesgarn

Denne gensaren hadde eg sett på ei stund og lot den vere premien når eg hadde strikka tilstrekkeleg med restegarnprosjekt. Eg bestilte garnet og oppskrifta frå Sandnesgarn og det var ei dyr affære til meg å vere. Augene var att då eg trykka koden, eg hadde berre bestemt meg for at denne genseren ville eg ha.
Eg les aldri mønsteret på førehand, eg kastar meg ut i det uansett når eg først har funne noko eg vil strikke. Denne genseren er strikka på rundpinne i rettstrikk, men når arbeidet var ferdig så skulle eg vrenge den slik at vrangstrikken var ut. Eg hadde fem nøster på handa til ei kvar tid så eg måtte ha garnet utanpå når eg skulle skifte farge. Alt handla om å tenke omvendt av det som eg var vant med. Og garna krølla seg kvar gong eg skulle reise meg eller ta fram strikket, men målet i auget motiverte meg til å verte ferdig. Og sjølvsagt det at eg hadde betalt mykje pengar for den.

Monteringa fekk eg litt hjelp meg, eg var så lei at eg orka ikkje tanken på å montere mohairgarn motsatt av det eg er vant med. Garna vart festa og den er ein draum å ha på seg. Noko så mjukt. Eg omkransar meg med kattungar på kroppen og all irritasjon er gløymt. Garnet eg har brukt er Silk Mohair og Alpakka Silke og er strikka dobbelt til ei kvar tid. Ein ekte luksusgenser, det er ikkje eg vant med som går med gensarane til dei er holete og utvaska :-)

1 kommentar:

Unknown sa...

Så fin den var på deg �� bra at du kan unne deg selv litt ekstra iblant