mandag 15. april 2013

Her er eg

Eg er på veg ut av dvalen. Regnet og den milde vinden er komen. April har vore meir stille enn vanleg. Ikkje noko hagearbeid og eigentleg ikkje så mykje anna heller. Eg er så klar for våren at eg har latt ulltråd og strikkepinnar ligge i korga. Det er ikkje heile grunnen sjølvsagt, eg er så trøytt på kvelden etter ein lang dag og kort natt at det er lite energi igjen til å gjere noko.
Dette er vel det som er mest vanleg i dei norske småbornsfamiliar, eg tenker at eg får nok tid til å strikke og sy når ungane vil vere ilag med vener istaden for foreldra og dei vil sove lenge om morgonen i helgane. Men eg saknar tid til meg sjølv meir og meir, derfor vert det godt med vår og terapi i hagen.
Anna er no 9 månader. Det er så vidt komen to tenner, men dei er ikkje synlege enno. Ho sitt framleis ikkje og ho er ei mammadalt av dei sjeldne. Men ho er så god og fin jente at det veg opp. Vesle solstrålen vår har og fått barnehageplass. Det er 3,5 mnd igjen av permisjonen og det er heilt greit.

2 kommentarer:

NydeligFlott - Julie sa...

Så nydelig liten prinsesse du har!
Jeg har nettopp fått meg en prins,
og nyter barseltiden min...
Men jeg venter også veldig på at det skal bli vår og varmt i lufta !!
Ønsker deg en NydeligFlott mandag!
Klem fra Julie :-)

Fru Andersen sa...

Så fin! De store og flotte øynene :-)