mandag 14. januar 2013

Frøsåing og spiring

Når dokke ser desse bileta er det vel inga tvil om kva eg ønskjer meg. Å fylle kjøkkenet med gamle isbokser, jord og plast er vel ikkje det mest estetiske og praktiske som er påfunne, men når ingen vil gi meg drivhus eller planterom så vert det slik... (kremt)
For at det skal verte nok lys så stablar eg dei opp det eg finn. Så har eg merka isboksene med kva som skal skje med dei når det eventuelt har spirt. Eg har sortert plantebegera slik at dei like framgangsmåtane står ilag.
Haustvedd og kinesisk ridderspore har spirt samt sommeraster og blåklint som står plassert lyst og svalt på soverommet vårt.
Ikkje så mykje farge og spenst i mine vindauge akkurat no så ein liten bukett med tulipanar gjorde seg. Særleg ilag med den ikkje fullt så vakre rosmarinen. Ikkje nokon svulmande og svevande ord om mine vindauge her altså, seier det som det er. Men altså, tilbake til framtida! No er det ikkje lenge til vår! Sola skin i glaset fleire timar om dagen og om berre to månader er det tid for beskjæring og flytting av tre (har vorte ein vane). Kor vi gler oss!

1 kommentar:

Kaspara sa...

Hei og god morgen Torill
Åj, så flink du er som sår og planter! Dette er ting jeg ikke får gjort, men så koselig det ser ut med masse spirende liv der på kjøkkenbenken!
Det eneste jeg nesten har drevet og sådd er karse da ungene var små og en og annen solsikke.
Glad dag til deg!
Klem fra Kaspara