fredag 17. august 2012

Rask og enkel bringebæris

Denne isen vil eg dele med alle! Fantastisk god rett og slett. Det er mykje bringebær i omløp no og då må ein lage noko av denne gode og gratis bæra. Sidan vi verken et sylte eller drikk saft her i huset så har eg frose dei fleste bæra i 200 gram-porsjonar slik at eg kan bruke det i smoothiar. Nokre av bæra fekk likevel æra av å blande seg med fløte og sukker.
Oppskrifta har eg funner her. Eg har bytta ut ripsa med bringebær, men elles er den akkurat lik. Eg var litt sein med å røre inn bringebærsirupen i isen, men eg tenker at ein kan likegodt ha i sirupen med ein gong. Dette får ein gjere som ein likar best.

No har eg laga mykje feitt og sukkerhaldig i det siste. Det er vel på tide å stoppe opp og plukke fram nøttene og grovmjølet igjen etter ein usunn, men koseleg sommar. Om du har tenkt å gjere det same så må du gjerne gjere det, men prøv å lag denne isen først som eit siste punktum.

1 kommentar:

Ranten sa...

Takk for hyggelig hilsen på Rantenhagen :)Det regnet som kommer i morgen kan det nok hende at hagen har godt av?! God helg :)