torsdag 16. august 2012

Høgkarbo og kaloririke Dots-muffins

Slankar du deg eller unngår det eine og det andre fordi du skal passe formene? Ja då har du kome til feil stad. Desse muffinsane er full i kaloriar og karbohydratar, feitt og sukker, men er virkeleg verdt å smake på. Bak, smak og nyt!

Ingrediensliste til 20 muffinsar (ca):

115 gram smør
3 eggekviter, romtemperert
2,5 dl mjølk
250 gram mjøl
1 ts bakepulver
2 ts vaniljeekstrakt
1/2 ts salt
190 gram sukker

2 pakkar Dots, mørkebrune

200 gram kremost naturell
320 gram melis
100 gram smør, romtemperert

Del kjeksen og legg eine sida med krem opp i muffinsformer. Det er mi sterkaste anbefaling å ha muffinsbrett for å stabilisere muffinsane.
Pisk smøret til ein luftig krem. Tilsett mjølk og vaniljeekstrakt. Bland mjøl, bakepulver og salt og hell i røra medan du rører vidare. Tilsett sukker, pisk eit par minutt før du hell i eggekvitene. Pisk i to minutt til. Den delen av kjeksen som ikkje er i muffinsforma (omlag 12) knuste eg med mortar og rørte i muffinsrøra tilslutt. Steik på 180 grader i 20-25 minutt.
Toppingen er laga av kremost, melis og smør som er rørt saman med miksar. Så tilsette eg knuste kjeks i tilslutt. Det er heilt valgfritt kor mykje ein vil ha oppi. Eg hadde åtte halve kjeks oppi sidan den andre halvdelen var brukt til å ha i muffinsformene.

Muffinsane kan frysast, men dei vert nok ikkje der så lenge for desse er alt for gode til å vente på. Ungane elska dei og. På bilete over er det for mykje topping etter min smak, men det vel du heilt sjølv.

Og etterpå kan du gå deg ein tur ;-)

4 kommentarer:

MissMette sa...

Ahhh... muffins er veldig godt ღ
- og jeg unner meg noen slike
innimellom sunn mat :) Det er jo
lov å kose seg litt også :)) Takk
for oppskrift. Ønsker deg en fin
kveld videre, klem fra Mette

Anonym sa...

Hehehehe, ja ej trur d må bli en låååånge tur :o))
Men du og du kor fristande dei va! Trur Jonas og eg må prøve å lage dei ein dag :o)
Klem Lene <3

Lina sa...

Oi nam nam! ;) dette e jo perfekt helgekos ♥ så kult med den halve kjeksen nedi :)

Roser og Patina sa...

Ojoj hva er det slags herligheter du frister med! Disse så skikkelig smaskens ut:P