lørdag 1. oktober 2011

Løkplanting i deilig haustsol

For nokre vakre dagar vi har hatt! Utruleg, men vi skriv 1.oktober idag. Vi går i sandalar og kortarma kjole, og gradene er rundt 20 om dagen. Og dette vèret må vi sjølvsagt utnytte, og eg har valgt å ommøblere bedet.
Eg har aldri vore heilt nøgd med det eine ferdige staudebedet eg har. Blått, gult og rosa ilag skal snart berre verte rosa og kvitt. Dei blå staudene har fått ny plass og dei gule er stua bort i eit hjørne til våren kjem. Så delte eg litt stauder og planta i tulipanløk og påskeliljer. Eg håpar berre eg ikkje har øydelagt alt saman. Frosten kan kome når som helst.
Kvite påsjeliljer og rosa tulipanar. Eg synest gule påskeliljer er veldig fint, men i min hage vert det berre kræsj. Eg har nokre på andre sida av huset, dersom dei kjem opp igjen vel og merke. Og så håpar eg vinteren er snill med plantene mine. Det vert dyrt om eg skal fornye kvart år.
Sjå det deilige haustvèret vi har! Vakre fargar og mystisk haustsol. Eg har forresten planta i tre syrintre langs tomtegrensa. Eg har venta i det lengste grunna garasjemateriale som ligg bak, men no måtte det berre vere og så får eg heller flytte trea dersom vi får godkjent søknad (vi har venta sidan mai!)

Kos dokke vidare i sola for dokke som har den. Det er meldt snø om ei veke, så slepp alt du har mens du kan :-)

8 kommentarer:

Lina sa...

SNØ?! HÆ? No øydelagte du heile dette fine innlegget, Torill! Hehehe... ;) Neida. Eg har iallefall nytt sola og kledd av meg - OG ønska den første forkjølelsen velkommen som straff. Usj. Men: Tulipanane dine såg svært vakre ut! Og kult med kvite påskeliljer! Om du saknar fargekræsj og uharmoniske staudebed til våren, så er du hjarteleg velkomen til meg ;) Hihihi. Her er det lite fargekoding å spora skal eg sei deg. Ha ein fin laurdagskveld med fjernkontrollen :* Klem

Kathrine sa...

Så flott å få planta litt løk, skulel gjerne gjort det selv, men den tida....huff! Har vært nydelig høstvær her også i dag, 18-19 grader!!

Glansen på kommoden er jeg usikker på, men helt vanlig for vegg, malinga er en lady beregna på å male over panel malt med oljemaling. JEg tar det jeg har og det funker noen ganger. Har malt med vanlig lady og det fungerte ikke, ble altfor stripete og tørket for fort, denne derimot er litt mer tyntflytende og la seg derfor langt penere!

Mariann sa...

Vi får bare nyte fineværet så lenge det varer.
Flotte tulipaner og påskeliljer du har kjøpt. Om våren er jeg så glad for alt som blomstrer, så da får det være gult i nesten alle bed. Seinere på sommeren prøver jeg å styre fargene litt mer.
Ha en fortsatt fin helg!

Lina sa...

Takk, snille! :) flott om du gir beskjed om du finn slike tøffe gresskar. Liksomsopp? Hihi. Ja, hausten er fin. Og det føles ofte som at alle årstidene fyk forbi, gjerne bortsett frå den laaaange vinteren ;) me får leva her og no, og nyta! Klem

Anonym sa...

Fantastisk helg! Og så kjekt st du har fått jobba i hagen - gler mg til eg har meir enn berre grus og stein på tomta :)

Precious Home sa...

Takk for fine ord hos meg:) Det varmer!
Og koselig at du ville bli med på Give Away også:)

Ha en fin kveld!

Bekka sa...

Hei :)
Så hyggelig at du ville være med på giveaway hos meg! Moro å oppdage nye blogger også syns jeg.
Så gøy når våren kommer og alle disse blomstene du har plantet spretter opp av bakken da!
Ha en fin uke videre :) Klem fra Bekka

Fjordlykke sa...

Det var underlig varmt i helgen. Så store svermer med sommerfugler i Sunnfjord. De var helt slappe og forvirret. Men det varte ikke lenge, sukk. For et hufsevær vi har nå! Litt koselig også.. :)
Skjønne påskeliljer, og rosa tulipaner. Det er nydelig det!

Klem:)