søndag 13. mars 2011

Nye bileter frå barnerommet

Eg var i ein diskusjon vedrørande barnerom og henviste til bloggen for kva fargar vi har på rommet til våre born. Då eg sjekka bileta var dei jo eitt år gamle, og det er vel derfor eg bloggar eit nytt innlegg om det. Sidan sist har vi no to born buande her.
Å ta bileter i halvmørket er alltid ei utfordring. Denne furupanelen stel mykje av lyset. Det skal etterkvart verte kvitt, men pr idag er det altså slik. Veggen til høgre er malt i fargen "Himmel" frå Butinox, dei tre andre i "Perle" frå samme leverandør. Eg er kjempenøgd med fargane.
Møblane for oppbevaring byrjar å verte utdaterte. Vi treng meir plass både til klede og leiker. Møblane kjøpte vi når vi budde i ei trang lita leilighet og hadde alt anna enn god plass.
Her søv Malin. Veggane er ikkje så dekorative enno, men Emil riv ned alt han får tak i så vi ventar litt med det.
Emil si seng, samt kjøkkenet til Malin som vi kjøpte på Toys'r us ifjor. Ho inviterer gjerne oss til middag. På menyen er det mest fisk. Gardinene har eg sydd sjølv. Lengdene er kjøpt på IKEA, men har klipt dei opp og laga kapper av restane.

1 kommentar:

Mari sa...

Fargane du har valgt ser veldig fine ut.Lyst, men med litt "liv". Kanskje eg skal koipere:)