lørdag 19. mars 2011

Ein skamklipt gut

Les du forrige innlegg så ser du at håret til Emil var ganske så langt. Så eg tok hårklipparen fatt og satte igang. Sjølvsagt utan å tenke meg om... Så litt for kort vart det, men det vart ein slags sveis likevel. Emil satt som eit lys og leika med håret som datt på golvet då eg klippa han, så mine dårlege klippeferdigheiter kan ikkje skuldast på han.
Emil er klar for førstegangstjeneste. Heldigvis, alt kler den smukke og håret veks ut igjen.
Emil er så skjønn, eg vert ikkje mett på smilet hans.
Det er bak som er verst. Håret er ikkje "ferdigutvikla" så det er mange stadar som ikkje har hår enno. Så det vart litt kort bak, men gjort er gjort. Emil har ikkje klaga så langt...
Malin bør kome seg til frisøren ganske så snart, den jobben tek ikkje eg. Som dokke ser så har luggen vokse ned til nasa og er i vegen når ho skal drikke blant anna. Vi har klemmer og strikk, men dei tek ho lett ut att. Ho vil ha langt hår og vil ikkje til frisør, men no må det gjerast. Har ikkje tenkt at ho skal ha lugg lenger, ho vert så varm, så derfor har vi utsatt klippen ei stund.
Imorgon skal eg vere hårmodell for ei venninne, så her er heile familien i hårmodus :-)

2 kommentarer:

Grankongla - livet på Bostad sa...

Så søte de der :)

Trude sa...

Ble kjempebra klippet det der, Torill! Han kledde kort sveis :o)