onsdag 22. september 2010

Mitt vesle bademiljø

Eg har vist utallige bileter av huset medan vi bygde det og ting ikkje var ferdig, men eg har vore treig med å få tatt bileter av sluttresultatet. Noko av grunnen er at vi ikkje har gjort ting ferdig. Det er lett for at det som ikkje hastar vert utsett når det er så mykje som må gjerast på ein gong. Idag skal eg vise dokke badet vi har nede. Eit lite bad med akkurat plass til det heilt nødvendige.
Spegelen har stått på badegolvet i eit halvt år og i forrige veke vart det montert. Vi har venta på ein rørleggar i lang tid som skulle gjere jobben. Vi måtte før i år opne veggen på vaskerommet fordi det lukta kloakk på dette badet. Mot at vi tapetserte sjølv når veggen var lukka, fekk vi ein rørleggar til å gjere blant anna montering av spegelen her. Kan med det samme seie at kloakklukta kom av at vannlåsen i sluken på badet ikkje var reingjort skikkeleg. Det var sølt membran rundt gummiringen som gjorde at det ikkje var tett når vi trakk i do.
Dusjforhenget er frå Jysk og vart hengt opp i sommar. Det vert med ein gong litt kjekkare å dusje når ein kan lukke dusjen og varmen heng i etter at vatnet er skrudd av.
Baderomsmøbelet er kjøpt hjå Maxbo og er veldig smalt for at det skulle passe. Eg leita lenge etter ein vask som passa inn her. Spegelen er frå Ikea og lampen som har stikkontakt er kjøpt hjå Lyshuset i Åsane. Persienna vart hengt opp i sommar etter lang tid med fundering på korleis det skulle gjerast (kjøpt på Jysk). Verken eg eller Espen forsto brukarrettleiinga, men heldigvis hadde vi bestefaren til Espen som løyste problemet. Det er veldig flott med eit stort vindauge på dette badet. Her kan vi sitte på do og sjå på skogen og fjellet. Vi har ingen naboar, men vi måtte ha ei persienne likevel. Ikkje alle gjestane var like komfortable...

4 kommentarer:

Kathrine sa...

Så koselig å endelig få se litt av det ferdige badet deres!! Vi har jo et DIGERT vindu på badet, men vi kjøpte jo både persienne og folie for å slippe innsyn fra vegen som går forbi :)

Fjordlykke sa...

Stilige fliser! Jeg prøver å bestemme meg for fliser til badet på hytten. Ikke lett..

Her hvor jeg bor ser jeg over til øyen din. Dere er heldige som har så mye sol:)

Ha en deilig ettermiddag!

p.s Legger meg til som følger til den koselige bloggen din!

Fru. Frida sa...

Kjempe fint baderom. Jeg er så glad i de flisene der! (selvom jeg ikke har dem). Men jeg ønsker meg akkurat sånne fliser, for det hadde passet kjempe bra til Baderomsinnredning Brilliant - det hadde blitt en stilig urban-stil! Noe jeg er så glad i! Tusen takk for en spennende og interessant blogg, verdt å lese!

Unknown sa...

Hei! Så fint bad! Jeg er på utkikk etter akkurat disse flisene og lurer på hvor du har kjøpt de? Finner bare de med fasett og det vil jeg ikke ha... Lurer også på hva slags farge på fugemasse dere har her? Takk for svar på forhånd! Veldig fin inspirasjon nå som man driver og gjør opp igjen bad og toalett :)

Mvh
Kjersti