mandag 10. august 2009

Liljene blømer endeleg!

Det er lenge eg ventar på at liljene skal bløme. I år kom dei litt seinare enn før, sikkert fordi løkane har vorte flytta. Sidan eg ikkje har hage i år, står dei i lånt jord hjå bestefaren til Espen. Så no når det er full bløming, tar eg nok turen til han oftare enn vanleg. Som ifjor og åra før der igjen, dufter dei fantastisk og ser så utruleg vakre ut.
Eg kan ikkje få nok av denne blomen.
Alle som stikker innom legg merke til denne blomeskaren av liljer. Så uendeleg vakkert!

Den store overraskinga i år var liljeløkane eg planta i vår og som eg kjøpte på hagemesse. Denne lilja skulle eigentleg vere kvit og rosa, heite Muscadet og dufte himmelsk. Ingenting av det stemmer. Så kva dette er, må fuglane vite. Synest han ikkje var så veldig fin. Trur han skal få vere att når eg omplantar liljene igjen i min eigen hage neste år. No er det ein liljesort igjen som ikkje har sprunge ut, eg ventar i spenning...

Ingen kommentarer: