søndag 10. august 2008

Bryllaupsfest i Bergen

Igår gifta Siv og Erlend seg. Siv er frå same stad som meg og eg har kjent ho gjennom skule og fotball sidan vi var sju år gamle. Ikkje visste vi i 1988 når vi gjekk ilag frå skulen første førskuledag, at mor mi og far hennar skulle gifte seg 18 år seinare... No når vi er i familie, var eg ein av dei heldige som fekk med meg vigsel i Årstad kyrkje og fest ved Kjøttbasaren i Bergen. Det var storfest i byen grunna Tall Ship Racing, og liv var det også i bryllaupslokala. Nydeleg brud, flotte talar, god musikk og fin stemning.

.........

PS: Beklagar lite innlegg for tida, men alt mitt kreative rot er pakka ned grunna visningar. Vi flyttar om tre veker, og alt er berre kaos. Lovar å kome sterkare tilbake når alt styret er over.

1 kommentar:

Den gamle stil-de svunne tider...VINTAGE sa...

Å, så flott bilde av brudepar !
og takk for hilsen på bloggen min.
Ja, det er virkelig litt slitsomt når det står på med oppussing ja.Vi har også gjort alt selv ...phu !
Men det bar da mest mannen som jobbet, jeg måtte jo gjøre alt annet med 4 barn og hus.Og det synes jeg var det mest trassigste, at jeg fikk ikke gjort noe annet enn det og ingen hjelp fra mannen eller noen andre som passet.Det har vært litt gale innimellom , men synes det er virkelig verdt det nå da.Er hoppende glad for vi skal flytte inn i nøkkelferdig hus når vi bygger. Ha en fin uke !