lørdag 2. juni 2007

Nokre bileter frå Kjøpehavnsturen i pinsa

Før eg reiste til Kjøpenhavn sa alle at eg måtte innom Nyhavn. Nyhavn var ein koseleg stad med gamle treskuter og eit godt utval i restaurantar.

Vi hadde ein fin dag i dyrehagen. Denne maurslukaren synest eg var eit artig lite vesen.

Løva måtte vi sjølvsagt besøke.

Årsaken til at vi var i Kjøpenhavn var at vi skulle i bryllaup og Espen skulle vere forlovar. Ein vellykka dag med vigsel i Den norske sjømannskirke og fest ved St.Gjertrudskloster. Restauranten anbefalast på det sterkaste.

Vi tok ein tur med kanalbåten og fekk då sjå den vesle havfrua. Den var litt mindre enn eg hadde førestelt meg...

Ein tur innom Tivoliet er obligatorisk dersom ein er i Kjøpenhavn. Sjølv om eg ikkje fekk ta karusellar, er det alltid gøy å sjå på.

Espen og Eilin foran ein av uante mange restaurantar i Tivoliet.

1 kommentar:

Unknown sa...

Dere må snart komme til lørenskog:)
Komme se den fine barnehagen