lørdag 2. juni 2007

Litt av det eg har strikka til veslejenta

Sparkedressen har eigentleg bein, men etter anbefaling frå erfarne mødre på jobben lot eg vere å strikke bein på dressen. Dressen er valgt ut i Liverpool sine fargar slik at veslejenta har noko å ha på seg når det er kamp. Oppskrifta kjem frå eit gammalt Mamsell-hefte som mamma hadde når eg var liten.

Ullsokkar for små bein er alltid kjekt å ha. Oppskrifta er sett saman av fleire samt frå eige hovud.

Ullbuksa er strikka i str 6 mnd. Godt å ha når ein skal lære golvet å kjenne om vinteren. Oppskrifta kjem frå Sandnes Garn 0506-7.


Oppskrifta er frå Sandnes Garn, strikka i mandarin petit. Denne dressen er ikkje spesielt fin, men historia er det. Eg strikka den til veslebroren min, men vart aldri ferdig. Eg monterte den ferdig i vinter og strikkeferdigheitene hadde forbetra seg kraftig sidan den gong. Den vert nok ikkje gitt vekk. Til opplysning kan eg seie at veslebror min fyller 7 år om nokre veker....


Buksedress str 6 mnd. Oppskrift og garn frå Mor Aase. Fin å ha i vogn.


Babyjakke str 6-9 mnd. Oppskrift frå DROPS baby nr 11-7 .


Babyjakke str 3 mnd. Oppskrift frå Gjestal.

1 kommentar:

Anonym sa...

Her var det mye flott babytøy!!

Og søt historie om broren din da...hehe, sånne ting som først blir liggende altså...;-)