lørdag 2. juni 2007

Litt av det eg har strikka til veslejenta

Sparkedressen har eigentleg bein, men etter anbefaling frå erfarne mødre på jobben lot eg vere å strikke bein på dressen. Dressen er valgt ut i Liverpool sine fargar slik at veslejenta har noko å ha på seg når det er kamp. Oppskrifta kjem frå eit gammalt Mamsell-hefte som mamma hadde når eg var liten.

Ullsokkar for små bein er alltid kjekt å ha. Oppskrifta er sett saman av fleire samt frå eige hovud.

Ullbuksa er strikka i str 6 mnd. Godt å ha når ein skal lære golvet å kjenne om vinteren. Oppskrifta kjem frå Sandnes Garn 0506-7.


Oppskrifta er frå Sandnes Garn, strikka i mandarin petit. Denne dressen er ikkje spesielt fin, men historia er det. Eg strikka den til veslebroren min, men vart aldri ferdig. Eg monterte den ferdig i vinter og strikkeferdigheitene hadde forbetra seg kraftig sidan den gong. Den vert nok ikkje gitt vekk. Til opplysning kan eg seie at veslebror min fyller 7 år om nokre veker....


Buksedress str 6 mnd. Oppskrift og garn frå Mor Aase. Fin å ha i vogn.


Babyjakke str 6-9 mnd. Oppskrift frå DROPS baby nr 11-7 .


Babyjakke str 3 mnd. Oppskrift frå Gjestal.

2 kommentarer:

Rodrigo sa...

Oi, achei teu blog pelo google tá bem interessante gostei desse post. Quando der dá uma passada pelo meu blog, é sobre camisetas personalizadas, mostra passo a passo como criar uma camiseta personalizada bem maneira. Até mais.

sipusa sa...

Her var det mye flott babytøy!!

Og søt historie om broren din da...hehe, sånne ting som først blir liggende altså...;-)