onsdag 13. april 2011

Kamelia- ein forelskelse

Det er ikkje så mykje som blømer når ein besøker gartneriet i midten av april. Stemorsblomar og påskeliljer er det ein ser mest av akkurat no. Eg må lese meg fram på lappane på plantene som står ute for å vite kva det er, men innimellom vintergrøne planter og nakne greiner skimta eg ei plante eg ikkje kan huske at eg har lest eller høyrt om før; Kamelia 'Camellia x willamsi 'inspiration'. Hjarte hoppa over eit slag og eg vart brått bergtatt av denne planta. Den hadde allereie byrja å bløme, den hadde vakre, grøne blad og eg kunne sjå store, flotte knoppar som snart spring ut. For ei vakker plante! Den vil eg ha! Diverre kostar forelskelsen 410 kr, og fornufta hindra meg å gjere eit av mange impulskjøp. Eg klarer ikkje slutte å tenke på den, eg må nok tenke ut ein fin stad å plante ho for denne SKAL eg ha! Det er heilt genialt med tidleg bløming, det er mangelvare på planter som blømer i april. Så er det store spørsmålet: Nokon som har erfaring med denne og kan gi nokre gode tips? Eg vil gjerne at forelskelsen skal føre til evig kjærleik.

5 kommentarer:

Bakketun sa...

Masse lykke til med hageplanleggingen. Resultatet blir nok veldig bra :)

God helg!
Klem, Christel :)

Anonym sa...

Åååhh!! Den va no berre heilt nydelig :o)) Den MÅ du berre ha... Klem Lene.

perler på en snor sa...

Jeg har ikke hørt om denne før, men den var helt nydelig:)
Som du sier er det kjekt med noe som blomstrer tidlig, Kanskje jeg og må ha denne rett og slett:)
- Får se om jeg finner den neste gang jeg er på gartneri:)

Linecas have sa...

Hei Torill!
Takk for koselig kommentar på hagebloggen min. :)
Har kikket meg mange sider tilbake. Ser ut som du er skikkelig i gang med hage planene. Vet ikke om du kjenner til hagegal. Det er et forum for hagegale i alle aldre hvor man kan lære veldig mye og sosialisere med likesinnende.
Så dere har tenkt dere til Falster. Vi leide hytte der en sommer. Anbefaler på det sterkeste en tur til Knuthenborg dyrepark. ( ligger ved maribo) Vi hadde en helt fantastisk dag der. :)
Strikke og hekle hehe ja jeg har en del liggende som aldri ble ferdig jeg også.hihi.

Angående rosebed ved husveggen. Der tørker det svært lett ut. Så gi de veldig god jord, altså mye kukompost. Antar det er godt drenert der så da har jorden lett for å rase litt ned i dreneringen. Legg noe fiberduk eller lignende i bunn av bedet så slipper du det.
Limefargedse planter. Om du trenger klatre plante så anbefaler jeg Pipeholurt. Den er temmelig lys grønn i fargen. Blir gedigen og vokser veldig hurtig etter en par år. Tror du har en forholdsvis god sone så til trær kan Robinia være dekorativt.
Likte så godt bildet fra seter med blomstereng.Minte meg om barndommens somre hvor jeg løp rundt og plukket blomster ustanselig.
Line-Cathrin

Ragnhild sa...

Skulle ønske ej hadde hage også... vi reise til Sunnmøre på fredag, men det blir en kort tur og sikkert ikkje stopp i volda dinne gongen desverre. Sommerplanane e ikkje heilt klare enda, men Bergen i juni ser veldig sannsynlig ut. God påske!