fredag 2. april 2010

Scrappeånda er tilbake

Dei siste månadane har vore prega av amming, bleieskift,husbygging og flytting. Og då er det klart at alle mine scrappeting ikkje kan stå framme på bordet for eventuell lyst skulle kome. Ikkje har eg hatt tid heller. No derimot er våren så og seie komen og eg kjenner eg vert meir kreativ og lysten til å gjere noko anna enn å passe born og gjere husarbeid. Denne vinteren har vi starta ein scrappeklubb her på Osterøy. Vi er framleis i startfasen, men vi håpar på at vi skal få til ei samling ein gong i månaden. Og då er det klart at eg må scrappe dersom eg skal vere med i denne klubben.
Denne sida var vanskeleg fordi eg av ein eller anna grunn skulle bruke transparent mønsterpapir. Det er muleg eg ikkje er ferdig med sida, men slik ser den førebels ut. Eg har "sladda" litt på eine biletet då eg ikkje har som mål og vise meg naken på denne bloggen. Diverre fekk vi ikkje tatt så mykje bileter på fødestova, så desse to er alt vi har.
I fjor sommar hadde Malin ei skikkelig dille med å skulle disse/reie/huske alt etter kor du kjem frå. Vi budde då nær ein barnehage og ho ville dit kvar dag etter barnehagen. Utfordringa med denne albumsida var overskrifta. Veit ikkje heilt om eg er nøgd med den, men eg kjem ikkje på noko betre så då får det vere slik.

2 kommentarer:

Marie sa...

Åååhh eg får lyst til å begynne å scrappe når eg lese innlegget ditt! Virker kjempe kjekkt! Og synes overskriften passet ypperlig til bildene! Så hadde det vært opp til meg hadde jeg latt den stå =)

Jeg hiver i meg litt mat før vi skal opp i huset nå. Vi driver med maling av vegger og tak. Forhåpentligvis er vi ferdig med egeninnsatsen før 15 april. Men er usikker på når vi kan flytte inn, pga utendørsarbeidet er forsinket grunnet den harde vinteren i år. Naboen på rekka bak oss har fått dato 26 mai. Så vi får bare smøre oss med tålmodighet enn så lenge =)

Anka sa...

Det ser gøy ut å scrappe. Har kjøpt inn ark men ikke fått r*** i gang, hehe. Nå har jeg bladd meg gjennom dine siste innlegg. Så koselig med barnedåp og familiesammenkomster. Håper du nyter påsken videre. Klem fra meg.