søndag 9. januar 2011

Kunst på kjøkkenet

Kjøkkenet mitt er blotta for fargar og innspel. Eg manglar framleis gardiner etter at julegardinene er tatt ned og det vesle som er av veggar har heller ikkje fått noko bileter eller pynt. Rett og slett keisamt og det har eg byrja å gjere noko med.
Til jul fekk eg av mamma dette flotte keramikkbilete laga av Ingeborg Rørvik Lejon. Ho har keramisk verkstad og utsal i Volda og det gjer at det er ekstra kjekt å ha eit slikt bilete. Ein kjenner veldig lett kor ein kjem ifrå når ein ikkje lenger bur der. Meir om Ingeborg og kunsten hennar kan du finne på heimesida. Skulle ha vist dokke kva slags vegg denne står på, men får heller gjere det når eg har rydda og har fått nye gardiner.
Eg har meir lokal kunst på veggen. Emil ga oss dette i julegåve. Synest dette var utruleg flott. Dei har tatt ei vanleg bileteramme og mala utanpå glaset istaden for å ramme inn eit bilete. Og ikkje er det brunlilla heller slik som mange av barnebileta er, berre masse fargeglede.
Bilete til Emil er ein del av barnebileteveggen vi har mellom stova og kjøkkenet. Her skal vi henge opp dei flottaste bileta, gjerne bytte ut litt etterkvart som nye bilete kjem inn, og så har eg eit ønskje om ei magnettavle med svart tavlemaling. Eg treng ein stad til å henge opp månadsplanar, ubetalte regningar og mine berømte lister. Det var berre å få tid til å gjere det først. Tida får vise seg, men medan ein ventar kan ein no nyte det som vi allereie har på veggen.

2 kommentarer:

Pia sa...

Å begynne å henge opp ting på veggene er en jobb! For alt må jo planlegges. Har fortsatt bilder liggende som skulle vært oppe på veggen. Det kan ta år...
Ha et riktig godt nytt år!

Fjordlykke sa...

Det er så koselig med kunst fra barna på veggene.I går hang jeg opp noen bilder som minstemann har tegnet med kullstift. Pyntet under med noen vaser og lys i samme fargeskala, og det ble gøyalt. Skal jammen ta noen bilder av det når det blir litt lysere..

Ha en fin uke!
Klem:)