søndag 2. januar 2011

Nytt år, nye planar

Eg har ein tendens til å utsetje ting eg ikkje har så veldig lyst til. "Eg skal byrje å trene, men må vente til mandag først". "Skal berre..." eller "Eg må berre gjere .... før eg kan gjere...". Nokon som kjenner seg igjen? Nytt år, ny moglegheit til å utsetje ting. Likevel har eg nokre ønskjer for det nye året. Eg likar å få gjennomført ting eg og.

  • Trene to gongar i veka (eg skal berre sove heile natta først..)
  • Drikke masse vatn og halde meg til laurdagsgodt (må berre ete opp det vi har frå jul først..)
  • Montere hyller på boda. Eg ryddar boda annankvar månad fordi eg stablar alt oppe på kvarandre, og når eg treng det som er nederst vert heile boda endevendt og satt ut av system.
  • Montere skap på vaskerommet.
  • Bygge garasje. Material har vi fått, men det gjenstår å sende inn byggesøknad. Vi tar til når våren er komen.
  • Planere nederste delen av hagen, så plen og planlegge ferdig hagen. Plantene får vi ta litt etterkvart.
  • Meir tid til leik med borna (eg skal berre samle overskudd først...)
  • Tid til strikking, saum, scrapping.
  • Lage meir mat. Bake brød og lage fiskemat er noko av ønskja (må berre ha ein betre butikk først)
  • Male lister og tak. No er alt i umala furu.
  • Meir tid til vener som dette året har måtte vike for etablering i nytt hus og små born.
Dette får halde tenker eg. Så får eg ta fram lista mi når året har gått og sjå kor stor andel eg faktisk gjennomførte. Det er vel berre til å setje i gong då, eller skal eg vente til imorgon kanskje?

ETTER EN RANGEL
av Jakob Sande

I morgon vil eg byrja på eit nytt og betre liv,
trur eg.
Eg skal aldri gå på fylla meir og skjera folk med kniv,
trur eg.
Eg skal aldri skråla visor meir i laddevinsrus,
men syngja åndelege songar på Zidons bedehus,
trur eg.

Alle kvinnfolk som eg møter skal eg sky som berre fan,
trur eg,
og gå vyrdeleg forbi dei som ein nybakt kapellan,
trur eg.
Eg skal sitja som ein munk i ein misjonskone-ring,
og drikka kaffi medan drøset går um åndelege ting,
trur eg.

Det skal ingen meir få sjå meg når det lid til høgste natt,
trur eg,
koma ruslande på heimveg utan stivety og hatt,
trur eg.
Eg skal leggja meg når grisen går til kvila i sitt bol,
og stå up når hanen flaksar og gjel i morgonsol,
trur eg.

Ja, i morgon skal eg byrgja på den gode veg, som sagt,
trur eg,
taka striden upp mot kjøtet og den heile djevlesmakt,
trur eg.
Men idag lyt det få vera, for eg er så spøkje tyrst
at eg mest må ha eit ølkrus til å læske meg på fyrst,
trur eg.

Ingen kommentarer: