tirsdag 11. desember 2012

Kongleengel

I desse juleverkstadtider finn vi mange frustrerte skule- og barnehageansatte. Ungane skal ha juleverkstad og kassa er tom. Kommunen kuttar i midlane og enkelte har ikkje midlar i det heile tatt. Alle som jobbar med born vil berre det beste for borna og dei ønskjer at dei skal få lage noko som er fint å ta med seg heim. Fordi hovudet mitt boblar over av idear ganske så ofte så har eg ganske mange forslag til kva ein kan lage utan at det kostar så mykje. Eg håpar eg får tid til å lage ein liten serie over det som eg meiner egnar seg på eit juleverkstad, påskeverkstad og elles i året. Tinga eg lagar er meint å passe for born. 
Først vil eg berre vise dokke eit utkast av ein engel eg har laga idag. Eg vil kome med forklaring seinare, utbetringar og sjølvsagt skal Malin (5 år) få prøve å lage den. Det hjelp ikkje at eg lagar noko dersom ikkje borna kan klare det. Eg kan seie så pass at akkurat denne engelen kostar kr 1,80. Det er rimelegare enn Nille til og med :-)

1 kommentar:

Pia sa...

Fin engel! Man kan sikkert lage billig julepynt, ja, gjelder bare å være kreativ:)