mandag 24. desember 2012

Julekveld i stova

Så er julekvelden her. Pinnekjøtet og riskremen er ete, pakkane er opna og vi har sett Askepott, Pippi, Donald og alle dei andre. I år har vi ikkje besøk og det saknar vi. Det er i høgtider vi merkar at vi er "aleine" og ikkje har nokon å gå på besøk til, men vi heng ikkje med hovudet fordi om. 
Malin har venta i "millionar av timar" og ho har "mast i heile dag". Ulidelig spennande med alle desse pakkane. Siste episoda av Julekongen vart også sett og ho var glad "den svarte" fekk si straff og at alt gjekk bra med prinsessa og dronninga. Emil ligg ofte slik og ser tv, men idag var det litt ekstra henging.
Så mange pakkar og så mange store! "Mamma, ken e den største sin?" Eg har lurt ho til å tru at den største var min og gleda var stor då ho fekk vite det var hennar. Malin er eit konkurransemenneske og skal vere best og ha størst i alt.
For å gjere noko med ventinga fekk eg Malin til å telle alle lysa eg hadde tent i stova. 36 lys kom vi fram til og det var ganske så koseleg. Og Malin har skjønt det. Ho ville slå av det elektriske og ha det mørkt slik at det vart koseleg.
Eit julepynta kjøkken, iallefall litt av det. Resten ber preg av aktiv matlaging.

Det har vore ein lang dag og no er den slutt. Ungane søv som steinar og er godt nøgde med alt dei har fått. Imorgon ventar ein ny dag med leik, krangling, eting og kosing. Det ligg så mange forventingar til jul og no er ballongen sprukke og vi kan slappe av.

Eg ønskjer alle venner og familie, alle kjente og ukjente ei riktig god jul vidare. Kos dokke masse og ikkje tell kaloriar!

Juleklem frå Torill

Ingen kommentarer: