onsdag 18. januar 2012

Så har eg gjort det igjen

Eg har vore ute med VISA-kortet igjen. Impecta har fått seg ein ny kunde i meg, dei har så utruleg mykje fint og til ein rimeleg penge. Denne gongen var det stauder i den lilla hagen som skulle kjøpast. Eg har fått i hus dei blå og skal i gang med å så fleire av sortane. Det som er litt vanskeleg er å skilje kva som er blått og kva som er lilla. Dei skriv gjerne at det er blå, men på bilete viser det tydeleg at planta er lilla. Så det kan hende eg må ommøblere litt i beda etterkvart som dei blømer. 
Moses brennande busk 'Dictamnus Albus'. Det dramatiske navnet er jo nesten verdt heile planta. Denne vert 80 cm og blømer frå juni til august.
Sommerasters 'Callistephus Chinensis Silvery Blue'. Sommarblome. Den vert 70 cm, passar flott til snitt og blømer frå juli til oktober.
Höstvädd (svensk) 'Scabiosa Caucasica Isaac House' . Vert 60 cm og blømer juli til oktober.
Engklokke 'Campanula Patula'. Denne vert 40 cm og blømer i juni til august. Såg diverre ikkje at den var toårig før eg hadde bestilt, men det får våge seg.
Porselensanemone 'Anemonopsis Macrophylla'. Den er så vakker at eg nesten får lyst til å gjerde den inn.  Det er ikkje sikkert at denne blømer første året, men den er verdt å vente på. Den vert 75 cm og blømer frå juni til august.
Nordamerikansk ridderspore 'Delphinium Exaltatum'. Denne vert 40/ 120 cm (står begge deler på omtalen) og blømer juli til september.

Fleire av desse har få frø i pakken i motsetning til veldig mange av dei frøa eg bestilte sist. Det er uansett rimelegare enn dei frøa ein får i Noreg. Eg var på det lokale hagesenteret idag, og eg synest utvalet er ganske keisamt. Utvalet ber preg av at det er grønnsaker og sommarblomar som det er mest av, men det er kanskje det folk vil ha?

No skal eg ikkje bestille fleire frø, eg skal no ha plass til alle såpottene og. Eg manglar litt blomar som spring ut i april og mai, men då får eg kanskje kjøpe tulipanlaukar, krokus og anna til hausten. Neste plan er å bestille roser og klematis og etterkvart liljer. Arbeid har eg iallefall fått meg, men for meg er det berre kos og balsam for sjela.  Spørs om Espen meiner det same. Fint skal vi iallefall få det.

1 kommentar:

Nina i Paradiset sa...

Takk for hilsenen i bloggen min!
Det er lett å gå amok på Impecta, rimelig er det også.
De hvite pionvalmuene MÅ jeg også ha. Hadde sånne i min forrige hage i andre farger, og de kom igjen flere år fordi de frøsådde seg selv.
Savner de....
Er ikke helt sikker på hvilket gulv du ikke vil gå barføtt på av kjøkkengulvene mine da...? Allock er ikke det kaldeste laminatgulvet, men uten isolasjon under, er det litt kaldt vinterstid uten varme i kjelleren.