mandag 9. januar 2012

Meir hageplanlegging; Den lilla teltplassen

Eg er verkeleg i siget og har teikna ein ny del av hagen som eg har planlagt skal gjerast noko med i år. Det er ikkje nye tankar, ideen fekk eg i sommar. Det eg gløymde å vise dokke i innlegget om den blå delen av hagen var korleis det ser ut der idag. Så det har eg gjort noko med no. I tillegg viser eg dokke den lilla delen og skissa av den. 
 Den blå hagen med kun to epletre idag.
Den lilla teltplassen. Vi har byrja å plante buksbom langs kanten av terrassa. Eit par haustfloks har og fått plass i jorda ved hjørnet av husveggen. Elles er det fritt fram for nytt liv. Det er her vi har satt teltet når ungane skal leike, derav navnet. Det er desse to delane eg har tenkt å gjere noko med i år i tillegg til at vi må anlegg meir plen. Eg håpar at dersom eg har ein god nok plan, skal det verte mindre vanskeleg å ta fatt og fullføre mykje av den.
Skissene teiknar eg i paint, eg gjer ikkje det vanskelegare enn eg må. Det er ikkje store flekken, men eg trur det kan verte ganske koseleg med camping i dette området. Litt av poenget er å gjere det til eit lite eventyr når vi overnattar i teltet (som vi enno ikkje har gjort).

Lilla og kvite stauder, lilla klematis, lilla og kvite roser og så vidare. Nyansene er mange, det vert spennande om vi får det til slik som eg har tenkt det.

7 kommentarer:

Lina sa...

Hehehe... ;) viktig å kosa seg! Når til og med slaget om "fat pants" e tapt, liksom ;)

Ååååå, Torill, eg drøymer meg inn i den lilla teltplassen! ♥
Dette kjem til å bli så magisk og vakkert!

Lina sa...

Hurraaaaa! :) glede meg!

Marthe sa...

For et fantastisk sted dette blir!! Et eventyrsted for ungene dine! Og så herlig å holde alt i lilla og hvitt. Dette gleder jeg meg til å se bli en realitet:)

Tusen takk for forslag til sitat på barneromsveggen!

Ha en nydelig mandag!

Gyldenlakk - hage og pusterom sa...

Så fint at frøene kom fram (på en dag)! Lykke til med såing. Blir spennende å følge dine nye hageplaner, jeg legger meg til som følger.

Marthe sa...

God kveld i helgesvingen:) Skriver til deg fra et bussete på vei på husmorferie i Oslo. Den her behandlingsplassen er det viktig at venninna di får vite om, jeg unner ingen å ha disse fæle bekkenplagene lengre enn nødvendig. Stedet heter Muritunet og ligger i Valldal i Møre og Romsdal. Et kurs begynner nå i april, det neste i september. Tror det kun er igjen to ledige plasser på det første kurset, men be henne sjekke det opp. Hun trenger legeerklæring, men ellers er det en ganske grei og kjapp søknadsprosess. Be henne gå inn på Muritunet.no. Du er ei god venninne! Klemmer fra Marthe på busstur

Lina sa...

åååå takk! ♥ du e god! jaaaa, på tide! den e fantastisk :) heile albumet e fantastisk.

Franske drømmer sa...

Det her kommer til å bli så bra!
Gledr meg til å se ;)

Ang den følgerknappen,
så skjønner jeg det godt,
for jeg hadde blogget en gooo`
stund før jeg forsonet meg helt med den :-)

Ha en nydelig søndag!

KLemmer