søndag 1. mai 2011

Eg har bursdag idag!

1.mai er for dei fleste ein fridag som diverre vart på ein søndag i år, men for meg så betyr det bursdagsfeiring. Det har vore ein flott dag med sol og varme grader, flagg, blautekake og mange, mange helsingar.
Slik ser eg ut. 30 år og like heil. Eg har førebudd meg på denne dagen i over eit år, og det gjekk fint. Alt er som før og hovudet og kroppen er intakt. Iallefall har det ikkje forverra seg over natta. Bilete er tatt frå festen igår. Meir om feiring, gåver og kloke tankar frå meg når skrotten har fått kvile.

4 kommentarer:

Lina sa...

Vakre bursdagsjento! :-) Gleder meg til resten av bileta :D God natt ;)

Bakketun sa...

Gratulerer så mye med 30 års dagen i går. 30 er ingen alder! :)

Klem, Christel

Lene sa...

Gratulerer med dagen i går! Håper du trives med 30 :)

Lina sa...

Det stemmer nok sikkert. Takk! :-) Ja, saft har eg tenkt på. Har ei fin oppskrift i ei kokebok. Eg kan jakta onsdag eller torsdag, visst da passe deg? Kva tid passar for deg? Du skal gjerne legga ungar og slikt?