torsdag 29. oktober 2009

Innspurt på scrappinga

Eg har hatt som mål å scrappe ferdig dei to fyste åra til Malin før nestemann melder sin ankomst. Albumen er nesten full og det gjenstår to tomme sider før eg må kjøpe meir. Eg må legge til at eg ikkje scrappar alle bileta av ho, men kun utvalgte opplevingar. Resten er i vanleg album. Denne gongen har eg scrappa den gongen ifjor november vi fekk snø og Malin fekk oppleve snø for fyste gong.
Sida er ikkje ferdig då den manglar overskrift. Den skal kome på plass når eg får meg utstyr som trykk ut bokstavar. No er eg lei av å klippe ut alt for hand. Eg har Epic Six på ønskjelista til jul for dei som veit kva eg meiner med det...

2 kommentarer:

MissMette sa...

Hei Torill
Først vil jeg takke for koselige ord på bloggen min :o)
Så søt hun var, og scrapbooken blir kjempefin. Artig å ha det litt forseggjort, kjekt til senere. Du er virkelig flink! Jeg har også laget noen album, men her går det mer i rykk og napp.. hehe..
Ha en fortsatt strålende dag.
Klem fra Mette

Creative By Helena sa...

Så flink du er å scrappe... fikk mange ideer nå jeg :-) Inspirert!!

Og WOW for et herskapshus! Det blir jo kanon-stilig!!!