lørdag 4. juli 2009

Badeløver

Det har vore nok ein solskinsdag. Vi er utruleg heldige som har dette fine vèret, men det varer sjølvsagt ikkje evig. Vi måtte nytte sjansen til å bade på Hjellvik nok ein gong etter den fine turen igår. Neste veke skal ikkje vere like bra. Litt regn er godt for alle, men sjølvsagt håpar eg det berre er midlertidig. Idag ber innlegget preg av at eg har tatt ibruk PhotoScape.
Espen har tatt heilt av i sjøen. Han har visst ikkje bada så mykje som desse to dagane sidan han var gut. Men han har ikkje gløymt gamle kunster og koste seg. Personleg meiner eg han var ein blanding av ein laks og ein kval... Masse sprett og mykje sprut.
Det nye kameraet mitt har serietakning. Eg elskar den funksjonen. Her er Espen i aksjon på stupebrettet. Ikkje så verst stil synest eg.
Ole André, Maren og Sandra var med idag og. Her hoppar Ole André. Må til hans forsvar seie at han er flink å stupe også. Både han og Espen koste seg masse i vatnet idag.
...
Eg må tilføye at Malin sa "bade" for første gong idag. Desse dagane har tydeleg gitt henne både sjølvtillit og glede. Vi blåste opp det nye bassenget hennar idag og ho la seg til og med ned i bassenget. Det har vore store framsteg sidan første dag ho så vidt stakk tåa i vatnet. Mor og far er sjølvsagt glade og stolte over "lisjevennen".

Ingen kommentarer: