onsdag 2. juli 2014

Opp og ned er like langt. Tur til Stemmeseggi

Igår var det varmt og fint til ein fjelltur. Eg køyrde forbi Votlo og opp Hausberga der eg parkerte. Stien er tydeleg merka heile vegen og lett å gå dei fleste plassar. 
Turen opp til Stemmeseggi er ikkje vanskeleg å gå for born. Lett terreng og ikkje alt for langt før du når toppen. Eg brukte 45 minutt opp. Dette er vel og merke frå den sida eg gjekk. Går du ifrå Mjeldalen tek det lengre tid og det er brattare slik eg har forstått det. Dersom det har regna så bør du ha vanntette sko då det vanlegvis er ein del blaute parti. Utsikta på biletet over viser blant anna Osterøybrua.
Utsikt mot Garnes. 
Det er mange sider rundt eit fjell og alltid mange fine stadar å sjå.
Sidan eg gjekk aleine så har eg kun min eigen skugge som bevis. Stemmeseggi er 572 m.o.h og er mitt 8.fjell i "prosjektet" mitt. Det er 18 fjell som gjenstår, men eg trur ikkje alle vert gått på grunn av at det er vanskeleg å ta seg fram utan båt eller helikopter.

Ingen kommentarer: