lørdag 20. april 2013

To små tenner

Desse små er så herlege når dei har fått tenner. To melkekvite flekkar i nedre tanngard har sett dagens ljos. Tannkosten er tatt i bruk og det ser ut til at Anna likar å pusse tennene. Iallefall ler ho kvar gong børsta er i munnen. 
1.april var den magiske datoen for då eg kjente at to tenner kom opp på ein gong. Slike detaljar nevner eg i bloggen slik at eg ikkje skal gløyme det, sjølv om det knapt interesserer nokon ;-)
Skrytebilete. Så blid!
Vesleprinsessa vår veks, men ho gjer det ikkje så fort så eg synest tida går akkurat passe fort. Emil og Malin er så glad i ho og det med rette. Nydeleg skjønn, roleg anlagt og kavar seg ikkje opp med noko.

4 kommentarer:

MissMette sa...

Nydelige bilder nedover her av søte
Anna ღ - herlighet så skjønn hun er
- smiler her jeg sitter. Syns det er
så kos å se slike bilder, jeg blir i
alle fall i godt humør ღ Jeg må også
takke for koselige kommentarer hos
meg... og beklager at jeg ikke har
skrevet før nå... Er bare litt nede
for tiden og prøver å holde ut...

Jeg leste innlegget ditt om trening
lengre nede her og skjønner godt at
den dørstokkmila er tung ja :) Jeg
skulle så absolutt ha trent mer for
å komme i bedre form helsemessig,
men helsestudio får jeg bare ikke til!
- kanskje senere... Jeg har i alle
fall begynt på svømming og prøver
nå å få styrket ryggen og få kommet
meg litt ovenpå igjen. Prøver med
to ganger i uken, så får vi se om
ikke formen kommer etterhvert :)

Så lurte på om det var noe virus
på bloggen min når det kommer opp
spørsmål om passord på bloggen min?
Nei, det tror jeg ikke, men klikk
på krysset øverst til høyre. Jeg
har et godt virusprogram og det tar
unna det meste, men jeg skal prøve å
få tatt vekk dette, er jo så kjedelig når
slikt dukker opp. Er litt usikker på
hvordan jeg skal få det vekk ennå...

Su lurte på om jeg var flink til å skille
hverdag og helg når det gjelder mat
og slikt – Jeg prøver å holde meg til
enkel og sunn mat, er ikke så usunn
- ikke før på kveldene i alle fall :) Da
hender ofte at vi skeier ut med et
eller annet som vi ikke skulle ha hatt
i oss :D

Håper du har det bare bra og at du får
til å trene et par ganger i uken :)
Ønsker deg masse lykke til, og de sier at
det blir bedre etter hvert :) Ha en fin, fin
søndag og helg ღ Stor klem fra Mette

Lina sa...

Du har ordbekreftelse på, Torill. E da med vilje? ;) vanskelig å legga igjen kommentarar.

Fiiiiine Anna ❤finaste smilet!!

Hahaha, kva skal så dette bedet heita? Den lyseblå lagune? ;) du e herlig :D må snart ha meg ei hagevandring hos deg!
No e da kun tele nokken plassa i hagen, herlig!

Kaspara sa...

Heisan Torill
For en utrolig skjønn godjente! Jeg måtte nesten kikke etter for å se om det var en dokke eller et levende barn sånn ved første øyekast. Nå har ikke dukker så strålende og tindrende øyne, så jeg fant fort ut at det var et ekte barn dette.
Tusen takk for dine koselige ord på bloggen min. Jeg blir alltid glad for dine søte hilsener.
Ønsker deg en glad ny uke!
Klem og smil fra Kaspara

Florisa sa...

Hei! Så koselig blogg du har! Og for en nydelig liten jente med så flotte blå øyne :)