fredag 5. april 2013

Meir frøsåing og staudene veks i glaskarmen

Det har gått nokre månader sidan eg sådde dei første frøa. Ikkje alt har klart å spire, men resultatet er langt betre enn ifjor. No er dagane lyse og fine og det er tid for å så sommarblomar. Nokre stauder har eg sådd og, klarar ikkje heilt å gi meg. 
Her er noko av samlinga. Eg har prikla enkelte sortar. Eit innlegg frå 3.januar viser kva eg hadde av frø og kva eg hadde bestilt. Det som er på bilete her er Fagertrav, Temynte, Kunth's nattlys, Rosa myskmalva, Sommaraster, Haustvedd, Kinesisk ridderspore, Blåklint, Cikoria, Kinesisk klokkviva og Romersk ridderspore. Eg kan berre dei svenske navna, men det tidlegare innlegget viser alle riktige detaljar.
To nysådde planter samt stiklingar av pelargonia. Eg lagar alltid nye pelargoniar i mars då dei gamle ikkje er fine lenger. Eg har sådd solsikke og ridderspore med frø frå hagen. Gøy å sjå om det kjem opp noko.
Desse klarte eg ikkje å få til og eg har no gitt opp. Felles for dei alle er at det står på frøpakken at dersom det ikkje spirer etter ein månad, ha dei i kjøleskap. Det gjorde eg og det skjedde ingenting. No har eg  gitt opp og eg har lært at slike frø kjøper eg ikkje igjen. Med mindre nokon har ei god løysing på kva eg skal gjere. Plantene heiter Moses brennande buske, Stjerneflocka, Majviva, Ekte stormhatt og Nordamerikansk ridderspore. I tillegg er det Spinnelin som eg trur rett og slett var for gamle frø.

Dei andre frøa eg har sådd idag er Petunia Orchid Mist (trur eg er seint ute), Murreva, Luktert, Romersk ridderspore, Løvemunn, Rosen facelia, Sommaraster (ein annan sort enn den andre) og Sommarflox. Så får vi sjå kor stor del av dette som spirer. Å så frø er veldig kjekt, men eg har litt lite plass. Eg håpar frosten snart slepp taket og vi kan byrje hagesesongen på alvor.

2 kommentarer:

re:signert sa...

Å så deilig med vekst i gang! Jeg må kaste meg på såingen selv!! Takkf or kommentar, takk!! Ja det er blitt fint i heimen :-) GOD HELG!!

Marthe sa...

Og DER bestemte jeg meg for at i dag blir den store så-dagen! Har så lyst til å bli god på blomster, men har virkelig ikke grønne fingre. Takk for inspirasjon og lykke til videre med vekstene!