onsdag 20. juni 2012

Mykje vakkert i hagen akkurat no

Det er mykje som blømer no og eg rekk nesten ikkje å få det med meg. Eg har vist bileter frå det rosa bedet og slik er det enno. I det lilla bedet er det ein del avblomstring no, men nytt kjem nok snart. Eg viser dokke det som blømer akkurat no litt rundt omkring i hagen. 
To busker med spirea blømer på nordsida av tomta. Eg laga ei skråning langs vegen opp til huset, men plantene har ikkje trivs så godt der. Eg trur det skuldast både jorda og at det ligg utsatt til i forhold til vær og vind.
I same bedet blømer ein kvit gyvel. Diverre ser den litt pjusken ut etter regnet som kom, men det tek seg vel oppatt. Den trudde eg hadde tatt kvelden i vinter, men der tok eg feil.
Graslauken blømer med fine, små lilla blomar. Eg har ein del urter og grønnsaker rundt om, men er diverre ikkje flink til å ta det i bruk. Skjerpings!
Klematisen eg har planta i rosebogen skulle vere blå, men den er like mykje lilla om du spør meg. Den heiter Multiblue og eg har ein på kvar side. Fin er den trass feil farge.
Kosakkveronika. Så søte og yndige med sine små, pastellblå blomar. Den er den einaste som blømer i den blå delen av hagen no.
Eg laga eit bed for to år sidan kor eg plasserte alle planter eg hadde fått eller kjøpt på planteloppemarknad. Etterkvart har eg flytta dei i forskjellige bed alt etter farge. Denne blomen har ikkje blomstra før og eg har ikkje registrert den før heller. Den har små, skarprosa blomar, men eg anar ikkje kva den heiter. Den er veldig fin så eg vil gjerne vite kva den heiter om du veit. Eg må vel flytte den over på den rosa sida etterkvart.
Skyggesildre finnast vel i dei fleste hagar. Ikkje så mykje å seie anna at den sprer seg. Eg tvilar på at den kjem i det rosa bedet.
Rosa storkenebb. Eg ser på bloggen to år tilbake at denne planta var pitteliten. No er den så stor at det er på tide og dele den. Stauder er geniale.
Til slutt eit bilete av verandakassa ved inngangspartiet. Eg har ikkje prioritert å kjøpe sommarblomar i år, men seks petunia fekk vere med meg heim etter eit besøk hjå Plantasjen. Eg håpar desse tåler halvskugge og regn.

Det fine vèret fortsetter imorgon går det rykter om. Så då håpar eg plantane får solt seg litt.

2 kommentarer:

Lina sa...

Nydeleg!! :D så kjekt at ting veks og trivst! :) (dei fleste, iallefall ;))

Fjordlykke sa...

Det blomstrer hos deg! Vakkert! Jeg har plantet 6 nye Queen Elizabeth i rosebedet. Fikk panikk da de så molefunkne ut i to dager. Nå har de heldigvis rettet seg opp, og det ser ut som alle overlever.

Ha en fin helg!
Klem:)