søndag 2. august 2009

Scrapping i ferien

Det er så lenge mellom kvar gong eg scrappar at det er som å byrje på nytt når eg tek til. For nokre dagar sidan var eg på Papirgleder på Sotra og fornya meg litt slik at eg får fortsetje på albumen til Malin. Eg fortset den enkle stilen min, og idag har eg laga ferdig ein layout frå ferieturen i Danmark ifjor.
Scrappinga mi er ikkje så avansert. To ulike kartongar og to ulike mønsterark. Eit silkeband, litt glitter og nokre heimelaga måsar. Det er tydeleg at eg har skrive teksten sjølv, det er både skeivt og ujamn størrelse. Men no er det gjort og då er det ikkje noko å gjere meir med det.
Malin er veldig glad i å sjå i fotoalbum. Scrapbook er ikkje noko unntak.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Den var kjempefin Toril !
Rigmor

Anonym sa...

Syns du e flinke ej!!! Va kjempefint. Lene.

AnneKa sa...

Synes ikke scrapping trenger å være så "avansert" for at det skal bli bra. Ofte er enkelt best, det er jo bildene som skal være i sentrum. Det kan bli for mye av det gode også. Dette var helt perfekt etter min smak :-)

Ida sa...

Skjønne jenten :-)

Har 500 bilder liggende til sånn hoby-amatør-delux-scrap.. trenger bare litt motivasjon... og tid for meg selv ;-D

AnneKa sa...

Hei igjen!

Jo, vi har kjempevær her, men akkurat på lørdag var det veldig overskyet. Men igår hadde vi 27 gr og idag er det alt 22 gr med litt sånne hvite fine skyer. Vi har det godt. Scrapper litt men etter eg fikk digitalkamera har eg jo nesten ikke printet ut bilder :-) Meget sløvt. Men det er ikke sånne avanserte greier jeg har holdt på med. Det går helst på å våge å klippe i bildene, lime inn biletter, info osv, og bruke litt scrapping-papir ol. Hadde en venninne som drev en fotobutikk og jeg fikk være med henne på scrapping-ting innkjøp til butikken.Å såååå mye stilig det finnes. Men som sagt så holder eg meg til den litt enkele utgaven.

AnneKa sa...

PS. 600 for kofta!!!!!!! Det er nesten ikke for garnet engang. Har nesten litt dårlig samvittighet for at eg ikke betalte henne mer, for det er et flott håndarbeid. Både jeg og min søster kjøpe hver sin.