tirsdag 5. februar 2013

Drikk grønnsakene dine!

Har du born som ikkje vil ete grønnsaker? Kanskje juicepresse er noko for deg? Sjølv har eg fått heilt dilla etter at eg fekk juicepresse av mamma for tre månader sidan. Utgangspunktet for dette innkjøpet var eit innslag på God Morgen Norge for vel eit år sidan kor ei dame introduserte dette vidunderet. Samme dama har eg fulgt på blogg og på facebook og i januar kom ho ut med boka "Juicy!". Dama eg snakkar om heiter Carina Hultin Dahlmann. Meir om henne kan du lese på nettsida hennar Juicydrops
Mine born har aldri rynka på nasa når dei har fått grønnsaker. Dei står gjerne ved kjøkkenbenken og tiggar etter bitar som eg kuttar før middag. Likevel er det eit problem å få i seg tilstrekkeleg. Det er anbefalt 5 om dagen som tilsvarer 750 gram kor 450 gram er grønnsaker. Helst i alle moglege fargar. Klart dette vert tidkrevande og komplisert!  Så istaden for å kutte opp ein haug med grønnsaker og ikkje minst tygge det, så pressar eg alt saman og drikk det lett som ingenting. Det går raskt, det er enkelt og det er kjempegodt.
Det tek litt plass på kjøkkenbenken, men det er det verdt. Sjølv har eg valt juicepresse som kan festast på kjøkkenmaskina, men der fins mange juicepresser på markedet. På nettsida eg viste til over finn du fleire anbefalingar. Har du tenkt over kor mykje grønnsaker og frukt 5 om dagen eigentleg er? Eg rekna på det at det tilsvarer 20 kg i veka for vår familie! I tillegg til juicepresse har eg blender tilgjengeleg då eg lagar smoothie basert på frukt- og grønnsaksjuice. Smoothie har ungane fått sidan dei var eit år gamle og det er framleis populært.
Ser ikkje denne god ut? Den er laga av eple, ingefær, sitron, gulrot og melon. Eg har alltid sitron og ingefær i juicen. Det går mykje epler og. Andre ting eg puttar i er squash, selleri, agurk, ananas, kiwi, bladspinat.... ja det er berre fantasien som set grenser.

Sjekke nettsida Juicydrops og vert inspirert. Ha ein fin dag!

Ingen kommentarer: